Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '18

 
Kategori
Anneler Günü
 

Annem'e

                İki evladını yitirmesine ve bir sürü sağlık problemi olmasına rağmen dimdik ayakta durup, bana ömrünü adayan, sabır timsali cefakar annemin anneler gününü kutlarıim, Canım anneciğim, sen olmasaydın ben olmazdım bile. Bütün eziyetlerimi, sızlanmalarımı, nazlarımı yani tüm kahrımı çektiğin için, üzerimdeki emeklerin tümü için teşekkür ederim sana. İyi ki benim annemsin, senin kızın olmaktan gurur duyuyorum her zaman. SENİ SEVİYORUM. Rabbim seni başımızdan eksik etmesin evimizin temel direği…

               Yıllar önce yazdığım fakat engelliler haftasını kutladığımız şenliğimizde, o gece anneler gününe denk geldiği için sahnede okuyup da seni ağlattığım ve sana yazmış olduğum şiirimi burada da paylaşmak istiyorum.

 

                  BENİM ANNEM

Benim annemin saçları kısadır,
Gözleri ela.
Kollarında sığınılası bir liman var,
Kanayan yüreğinde evlat acısı.

              Teni beyazdır benim annemin,
               Yanağı gamzeli.
               Koynunda bildik bir koku var, doyulmaz
               Kalbindeki sabra inanılmaz.

Benim annemin bilekleri kalındır,
Yüreği güçlü.
Gönlünde paylaştığı sevgi var,
Sözlerinde bitmeyen umut.

Kalbi temizdir benim annemin,
Güler yüzü.
Kucağında dost limanı
Hisseder duyguları.

Benim annemin öpülesi elleri var;
Özlemi hiç dinmez.
Yorgun savaşçıdır benim annem
Yine de yıkılmaz…       
                                                           07.11.2004  

TüM ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜ ŞİMDİDEN KUTLU ve MUTLU OLSUN!

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..