Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anti-Valentenist Hareket!

Anti-Valentenist Hareket!
 

Sevgisizliğin bu kadar baskın olduğu bir dönemde sevgililik kavramı yapay ve samimiyetsiz geldiği için.
Kapitalizmin çarkları Sevgililer Günü'nden 10 gün önce ışık hızıyla dönmeye başladığı için.
Ofiste çalışırken herkesin masasına tek tek çiçek gelirken senin masana sadece düzineler dolusu dosya geldiği için.
İşin garip tarafı Sevgililer Günü'nde herkesin üzerinde gereksiz bir baskı ve gerginlik yaratıldığı için, yüzük atıp evlilikten dönenlerin sayısı arttığı için.
İlla ki bir hediye alma zorunluluğu hissedip beynini gereksiz yere ne hediye alacağını günlerce düşünerek geçirdiğin için.
Özel günler fırsatçılarına destek olunduğu için.
Kimin sevgilisi var kimin yok düpedüz ortaya çıktığı için.
Aşkın ve sevginin anlamını ve içeriğini boşalttığı için
İnsanı aşık olmaktan soğuttuğu için.
Sevgililer Günü'nden nefret ediyorum.
Ve herkesi bu özel adledilen günü tarihten ve takvimlerimizden silmeye çağırıyorum.
Herkesi Anti-Valentenist harekete davet ediyorum! 

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..