Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '14

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Antidepresan gülüşü

Antidepresan gülüşü
 

alıntıdır


Herkes hayatında zor dönemler yaşıyor olabilir. Bu zorluk derecesi kişinin tamamen bakış açısına bağlıdır. Görmek istediği gibi görür, kendi fikirleriyle yorumlar. Doğru yada yanlış bu yalnızca insanın kendisiyle iç sesi arasındaki ilişkidir.

Ancak bu iç ses bazen o kadar şom ağızlı olur ki, duymak istemeseniz de bir çok olumsuzluğu ardı ardına sıralar. Mesela bazıları yapı olarak sürekli olumsuzluk üretir. Halk arasında “gamlı baykuş” dediğimiz insanlar vardır. Onlar her ne kadar olacaklara karşı önlem  amaçlı en kötüyü düşünmeye programlansalar da, sonuç itibariyle itibariyle yaşanacakların önüne geçemedikleri gibi kendi ruh sağlıklarını da bozduklarıyla kalırlar.

Düşünsenize; olumsuz düşünerek yaşayacağımız her şeye önlem alabilecek yetide olsaydık çevrede mutsuz insan kalmazdı. Herkes bir şekilde önceden geleceklere karşı önlemini alırdı.

Demem o ki; kasvetli insanlar yapıları itibariyle bir tek kendi ruh sağlıklarını değil çevresindekilerin ruh sağlığını da etkiler.

Diğer yandan bugünün rakamlarıyla psikologlara başvuran hasta sayısına bakarsak durumun hiçte iç açıcı olmadığını görürüz. Amacım asla psikoloğa gitmenin faydasız olduğunu vurgulamak değil. Bilakis, eğer bir problem varsa bunu işin ehli insanlarla, en doğru şekilde çözmek gerekir. Kimileri her ne kadar “psikoloğa vereceğin parayı bana ver, ben seninle konuşurum” diye bilinçsiz ve tatsız espriler yapsa da destek almanız gerektiğine inandığınız konularda danışmayı gurur haline getirmemelisiniz.

Ancak antidepresan almak hayatınızın ne kadarına çözüm getirecek bu muamma. Ben doktor odaklı bir insanım mesela. Bir rahatsızlıkta doktora gidildiyse asla onun söylediklerinin dışına çıkılmaması gerektiğine inanırım. Ama konu antidepresan olduğunda 2 kere düşünüyorum diyebilirim. Beyine ilaç sayesinde salgılanan serotonin neden normal yollarla depolanmasın?

Mesela NLP modelleme sistemi! Bana göre mucizevi bir sistem. Uygulandığında hızla cevap veren başka bir dal tanımıyorum diyebilirim kendi adıma.

Anridepresan gülüşünün samimiyetsizliğinden kurtulup her duyguyu hissederek yaşamak ve bu şekilde üstesinden gelmek bence en doğru olanı.

Yaşam boyu bu ilaçları kullanacak mısınız? Nereye kadar yapay mutluluk elde edeceksiniz? Başınıza ne gelmiş olursa olsun, nasıl bir geçmişe sahip olursanız olun el değmemiş bir geleceğe sahipsiniz. Sırf bu düşünceyi benimsemek bile yepyeni umut kapıları aralıyor insanın hayatında.

Günlük şükür egzersizleri yapmak ise her geçen gün şükür edeceğiniz güzelliklerin artmasına neden oluyor.

Ben NLP ile Milliyet Kadın internet sitesinde KOŞULSUZ YAŞAM köşesiyazarımız A.Nilgün Aktaş sayesinde tanıştım. Bütününe vakıf olamasam da öğrendiğim birçok şey olduğunu söyleyebilirim. Subliminal Telkinleri ilk kez onun tavsiyesi ve yapmış olduğu çalışmalar ile dinledim. Faydasını % 100 gördüğümü söylemem mümkün.

Ben artık günümüz insanlarının antidepresan ilaçlardan çok NLP, Yoga, Meditasyon ile ilgilenmesinden yanayım. Okuyacağınız bir kişisel gelişim kitabı bile ufkunuzu öyle genişletecek ki… Okuyacağınız bir kara haberden daha faydalı olacağına eminim. 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..