Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(2)

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(2)
 

' Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(1) ' isimli blogumda MB arkadaşlarımla konusu, ' Kellik ve Keller ' olan ortak bir çalışma başlatmıştım...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80911

Bu çalışmada dostlarım beni yalnız bırakmadılar. Değerli fikirlerini benimle paylaştılar...

Katılımcı arkadaşlarımın isim listesi şöyle;

Necip Köni - Adana / TR Mesut Selek Ahmet Balcı Arif ÖĞÜTÇÜ Kemal Uygun erol aslan Ermert Revsen

Erol Işık Mustafa Mumcu september1 özlem Yağmur zamanı Yaşam Çiçeklerim Yapukay Ufaklık

Feraye Güneş Halide Işın Çavdar ROSEMOON epakyardım Efsane FB 1907 Baterist Metin murat ertaş

HasanGöksu -P.Bahçe


Parmak kaldırıp söz istiyorum!

O teklifi kabul ediyorum..

Kendi başıma birşey yapamazdım...

Buradada mı ?

Kısa kes, yer değiştirirler anlamayız. Çinliler gibi canım...

Çok güzel söylüyorsunuz da...

İlkokulda sıralar birleştirilir küme çalışması yapılırdı.

Kızarım dedim değil mi ?

Ne kadar kellik o kadar erkeklik...

Kabul ediyorum seninle küme çalışmasını. Yapalım gitsin...

Yanımda keltoş diye şakalaştığımız arkadaşım Hasan da var.

Kadı' ya ayıp oldu şimdi...

Şimdi ben ne yapacaım ?

Sendika istiyoruz !

Haklıyım değil mi ?

Ben bu küme çalışmasından hep nefret ederdim...

Yakında etraf kelden geçilmez değil mi ?

Eşimle yapsam bu küme çalışmasını uygun olur mu ?

Çünkü Hasan' ın başında hiç saç yok...

Kel, mel yok. Öyle deme kaba olmayalım...

Huysuz Acuzeler gibi...

Tınlamaz' ın kulakları çınlasın.

Olgun erkekte seksi duran imaj...

Keltoş Hasan ani bir refleksle sağ elini başına götürüp saçlarını düzeltmeye çalıştı...

Mühim olan baştaki saç değildir, içindeki akıldır...

Kel deyince aklıma hindi gelir.

Hindileri sevmem...

Fakat işin ilmini bilmeden...

Tarihe bir bakın, bütün büyük adamlar keldir.

Beyefendi saçınız bozulmuş...

He yaa, yaram var gocundum...

Anlamadım ki kel miyim değil miyim..

Yazın sıcak geçirici kışın üşütücü...

Tek tek, ağardı saçlarım tek tek...

Başımızın üstündeki kiremitlerdir onlar ...

Buna sebep nedir ?

Japonya' da Genç kız 3 günde kel kalmış...

Niye?

Söz hakkı doğmasın...

İlla bir Doğrucu Davut' luk yapacak...

Sen adamın peruk saçını bile ağartırsın.

Tebessüm iyi geldi bakalım kimler kel...

Sustular, birbirlerine baktılar...

...

Devam Edecek...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..