Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '10

 
Kategori
Mizah
 

Antropozun koltukla gizli ilişkisi

Antropozun koltukla gizli ilişkisi
 

Google`dan aldim


Genelde 50 yaşın üzerindeki erkeklerin kaybetmek istemedikleri koltuk yüzünden yaşanan kavgalara zaman zaman şahit oluruz. O koltukların özelliğini oraya oturmayanlar bilmez. Bayanları ve gençleri gerçek yaşamdada olduğu gibi konunun dışında tutuyorum. Makam koltuklarının oturma görevlerinin haricinde, orada oturanlara orgazm hazzı vermeleridir. Elli yaşın üzerindeki erkekler hali hazırda antropoz sürecine girdikleri için, bu koltukların özellikleri sayesinde içinde bulundukları süreci unutabiliyorlar. Koltukları kaybetmeleri halinde gerçekle yüzyüze gelecekleri için o koltukları kaybetmek istemiyorlar. Koltuk kavgasının perde arkasindaki nedeni budur. Erkeliğinden şüphe edilmesin diye, kimse bu konuyu gündeme getirmek istemez.

Koltuğunu kaybeden erkeğin eve gittiğinde, karısı karşısında düşeceği durum içler acısıdır. Onun için iktidar durumu sona erer. Evde büzüşmüş vaziyette salonun bir kenarına konuşlanarak hanımı tarafindan gelecek saldırılara karşı nasıl bir taktik gelistireceğini düşünür durur yaşamının sonuna kadar.

Not: Işin içine biraz espri katayım dedim, yoksa konu ile ilgili gelecek saldırıları ve sözleri karşılamak söz konusu olamaz. Anlayışınıza şimdiden teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...