Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Aradığını bulma duası

Aradığını bulma duası
 

Aradığımı bulamıyorum.

Yok... yok... yok...

Allahım işe geç kalacağım nereye koymuş olabilirim ki, daha demin buradaydı.

Yani galiba... Öyle olması lazım... Yani zannediyorum ki öyle

Evet neler yaptık bir bir hatırlayalım.

Yatak odasından çıktııııık. İşte böyle... Mutfağa girdik. Hay Allah kahvaltı masası olduğu gibi duruyor,

vaktimde yok. Bari şunları buzdolabına koyayım..

Telefon tezgahın üzerinde değil. Masanın üzerinde de yok. Demek ki mutfakta değil.

Bir de oturma odasına bakalım belki burada olabilir.Televizyonun sağında solunda yok. Koltuğun üstünde de yok. Allah Allah nereye kayboldu iki dakikada.

Çocuklar da ne bulurlarsa atıyorlar sağa sola bahaneyle şu boya kalemlerini toplayayım...

Sahi kaybettiğini bulma duası diye bir şey yok muydu? Okusak da iki dakikada buluversek

Haa aklıma geldi çocukken söylerdik

Şeytan aldı götürdü, satamadan getirdi...

Şeytan aldı götürdü, satamadan getirdi...

Ne saçma şey. Böyle söyleyerek şeytanı gaza getireceksin de o da kaybettiğini bulup sana verecek. Hayatta yutmaz, bir kere o benden daha şeytan .

Eeee, başka ne vardı.

Hah buldum!

Etem dede etem dede gömleği keten dede telefonumu bulam dede kırk göbek atam dede.

Böyle saçma şeylere de inananlar var. Hey yarabbim sen bu millete akıl fikir ver.

Sabah sabah güne nasıl başladık yaa, Kesin bu gün işe geç kalacağım.

-Anne!

-Söyle karaoğlum, çingenem, bitter çikolatam.

-Ne söyleniyorsun kendi kendine

-İki saattir telefonumu arıyorum oğlum.

-Telefonunu?

-He.

-Kaybettin?

-Eveettt söylüyorum ya işte.Telefonumu kaybettim.

-Allah allah ortalığı neden tek elinle toplamaya çalışıyorsun o zaman

-Çünkü öbür elimde... Alllllaaaaahhhhhh! Telefon vaaarrr!

-Alemsin anne

-Aç çocuğum aç. Müzik kanalını aç nasıl olsa kaçırdık servisi adağımızı yerine getirelim bari.

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..