Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Arda Turan futbola ara mı verdi? Fenerbahçe şen şakrak. Rijkaard çok matrak!

Arda Turan futbola ara mı verdi? Fenerbahçe şen şakrak. Rijkaard çok matrak!
 

Adnan Polat'a benzememiş mi allasen


Gidişim suskun olmuştu ama dönüşüm muhteşem olacak diyemiyorum. Muhteşem bir geri dönüş isterdim ancak şartlar izin vermedi. Bu süre içinde neler oldu neler olmadı bilahare anlatacağım. Lakin evvela şu derbiyi bir mıncıklayalım…

Kadıköy’de beklenen oldu ve Fenerbahçe Galatasaray’ı yine yendi. Mi acaba? Yani öyle mi oldu acaba? Bugün öyle uzun uzadıya maç yazısı yazmayacağım. Sadece birkaç maddede özetleyeceğim. Zira maçın üzerinden hayli geçti, bir yığın analiz yapıldı zaten.

1 – Rijkaard kendi pimini çekti, patlaması yakındır. Derbinin ne demek olduğunu bilmediğini düşünmek bile istemiyorum, hele ki FB-GS maçının önemini… Bilen bir insan böyle mi hazırlanır? Kadroyu böyle mi yapar? Söz milletindir…

2 – Takımın psikolojisi komple bozuktu. Neden? Maçtan önceki horoz dövüşüne ne gerek vardı. Arda Turan’ı kim gazladı?

3 – Kaptan köşkü S.O.S veriyordu nicedir, gören yoktu. Bu maçta bir gören oldu mu acaba? Arda Kurtlar Vadisi fanatiği mi? PS hastası mı? Futbola ara mı veriyor? Adnan Polat onun ceketine laf atarken acaba “yahu ara sıra da top oyna” demedi mi?

4 – Yanlış kadro ile maça çıktığını Rijkaard’a söylemesi gereken Neskens memlekete portakal hasadına mı gitmişti? Doğru dürüst ilk 11’lere giremeyen Elano bu maça mı saklanmış sezon başından beri? Lincoln’un kardeşi mi?

5 – Keita’nın eski mesleği mi boksörlük müydü acaba? İkidir yumruk atmaya kalkıyor. Kötü bir boksör olduğunu anladık ama inşallah eski mesleğini tez zamanda unutur.

6 – Bünyamin Gezer ehliyetini nereden almış? Öyle gezmekle olmuyor işte. Arada bir duralamak lazım. Zaten Kadıköy kompleksimiz bize yetiyor, bir de sen niye vuruyorsun. Düşenin dostu olmaz diye boşa dememişler. Ha Fenerbahçe’nin hakeme ihtiyacı yoktu, ofsayttan gol atmasa da, ucuz penaltı çalınmasa da bizi yenerdi zaten. Kazım’ın ayağının ayarını yaptırsınlar gol kralı olur adam…

7 – Alex gibi oyuncun olsun on yüz bin milyoncuk borcun olsun. Adam ne zaman ortaya çıkacağını biliyor. Ah bir de Avrupa Birliğine girebilse… Fenerbahçe medyası el birlik Galatasaray’ın psikolojisini bozdu, keyifleri gıcırdır şimdi. Şampiyon da oldular mı tamamdır. Ben diyorum senaryo baştan yazılmış, biz boşa konuşuyoruz diye…

7 rakamını severim, 7’de bırakayım.


Ahmet Balcı da dönmüş diyorlar. Ben de döndüm. Kısa bir izin (zorunlu) yapmış oldum. Anlatacağım, hele bir soluklanayım :)

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..