Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '08

 
Kategori
Sinema
 

Arı Filmi

Arı Filmi
 

Arasıra torunların sayesinde, çocuk fimlerini de sinema salonlarında izleme fırsatı buluyorum..

Çocuk filmleri, deyip gelip geçmeyin, hepsi büyük yapımlar.

Çocuk filmlerini seviyorum. Yaşamının büyük bir kısmı çocukların içinde geçmiş bir ilkokul öğretmeni için bu normal bir durum .

Yetişkinlerin arada bir çocuklarının elinden tutup sinema salonlarında çocuklarıyla, torunlarıyla, film izlemelerini çocuk eğitimi yönünden çok önemli ve yararlı buluyorum..

Arı filmi sağlam konulu bir film. Sınıfça topluca izlenebilecek bir film. Öğretici özelliği öne çıkyor.

Cem Yılmaz da, seslendirmede ustalığını göstermiş.Filmdeki espiriler, filmin orjinali mi, yoksa Cem Yılmaz'ın doğaçlamaları mı merak ettim.

Doğanın dengesi, bu dengenin işleyişi, çevre ile ilgili algılamalar, hayvan -insan sevgisi iyi bir şekilde işlenmiş.

Arılar hakkında bilmediğiniz bir çok şeyi bu filmden öğrenebilirsiniz.

Ben filmi beğendim. Çocukların tavır ve davranışlarından bu filmi sevdiklerini anlamak o kadar zor değildi. Bir film uzmanı olan torunum Özgür'den de bu film tam not almıştı.

Film değerlendirmesi ile ilgili torunuma bir kaç soru sorduğumda " Aman dede onda ne var !" deyip yanıtları yapıştırıveriyordu.

Bilet fiyatlarını pahalı buluyorum. Bu haliyle lüks oluyor. İki çocukla sinemaya gittiğiniz zaman vay halinize. Asgari ücretlinin, işçinin, memurun, emeklinin bunu yapabilmesi çok zor. Salonlar tam anlamıyla da dolmuyor. Fiyatlar uygun bir rakama çekildiği zaman bu doluluk oranı artar, daha çok kişi bu filmleri izleme olanağına kavuşur. Çocuk filmlerinden "KDV" kaldırılırsa sanırım önemli bir iş yapılmış olur.

Arı filmi izlenmeye değer bir film. Büyük emek verilmiş bu filmi, çocuklarınızla, eğer mümkünse öğrencilerinizle toplu olarak izleyin diyorum.

İyi seyirler diliyorum.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..