Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Arı sokması tadında ya da acısında..

Arı sokması tadında ya da acısında..
 

Kadınların fal muhabbeti meşhurdur bilirsiniz gerçi artık erkeklerinde bizden kalır yanları yok ama..

Fal baktıran biriydim önceleri ama şimdilerde bunu hiç yapmıyorum desem inanın..gözlemlediklerimi paylaşmak şimdi amacım..

Bir kadın gelir fal baktırmaya arada bende bakarım bazılarına hiç bir kadın şu soruyu sormaz fal bakana;
Kocam beni aldatıyormu?aaa sorulurmu hiç, gerçi böyle fallarla olacak iş değildir bu ama genede hiç şahit olmadım ben bu soruyu sorana.Genelde kocamın iş durumu ne olacak yada hafif bir kahkahayla varmı görünüyormu benden başka kadın yanında gibi cümleler kurulur dakikalar sonra..

Bakan kadın bir yoklar sanki biri gözüküyor bir bayan, baktıran hemen yok canım benimdir benden başka kim olur ki)))Hem benim kocam yapmaz diye arkasından bir sütten çıkmış ak kaşıktan bahsedercesine bir koca tarifi yapılır.

Biz böyleyiz ya işte...
Eşi eve geç gelir, özel numaradan eşi aranır ve yanlış numara der kapatır gibi örnekler çoğalabilir.Bunların üstüne kadın kafasının etini yer bitirir cebinde üç kuruş yok benimi aldatıyosun, başkasını bulacaktında beni niye rahatımı bozdun gibi konuşur ve fal baktırdığında yada bir gün toplantısında konu aldatma olunca yok yok benim kocam yapmaz..Tabii yapmaz..

Bazıları ise sindirmez onlar başka tabiki.Susar, susar ve kusar.Sonuç evi bir çırpıda toplar ve miğde hassasiyetinden ötürü arkasına bakmadan gider.Çocuklar diye aklınızdan geçiriyosunuz değil mi?Bu bir kandırmacadır düşünün detaylı bir şekilde..Sağlıksız bir ortam yerine boşanmak kimi zaman daha sağlıklı bir karar oluveriyor.Tabiki herkesin düşüncesi farklıdır bana göre bu böyle..

Biz kadınlar duygusalız tamam kabul ama bir okadarda yaşanılanları çok iyi farkedecek kadar da zekiyizdir.İllaki gözümüze sokması gerekmez eşimizin yada kahve telvelerinin..Kadın hisseder, kadın yaşar, kadın emindir ama ya şartlar müsait değildir yada işine gelmez erkekler kadar rahatlığının bozulmasını istemez.

Aslına bakarsanız erkek içinde tam tamına olay budur asla benim karım yapmaz çünkü işine gelmez))

mutlu kalın..

 
Toplam blog
: 19
: 637
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Bir kamu kuruluşunda 6 yıldır görev yapmaktayım. 25 yaşındayım ve en keyif aldığım şey kitap okumak...