Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '21

 
Kategori
Blog
 

Arkadaşlık

Ben arkadaşlarımı seçmem onlar beni seçer.

Seçmek ayrımcı ve ben adaletime güvenmiyorum; güzeli seçerim, zengini, mevki sahibini, şöhretliyi…

Seçemem ama geleni iyi karşılarım, beni seçen herkes değerlidir.

Katil hariç herkesle arkadaş olabilirim.

Şükür çok tercih edilen biri olmadığım için etrafım insanlarla dolmuyor.

Arkadaşlarımın istekleri doğrultusunda onlarla iletişim kurarım, benim kendi isteklerim yoktur.

Benimle arkadaş olanlar ömür boyu arkadaş kalacağımızı düşünmesinler çünkü hayat değişir arkadaşlarım da değişir. Sadakatim arkadaş olduğumuz süre ile sınırlı olsa da onları kalbime gömer unutmam.

Hiçbir konuda hiçbir şeye mecbur değildirler; istedikleri zaman ararlar isterlerse hiç aramazlar; ama yine de onlar benim arkadaşımdır. Aradığım zaman illaki cevap vermeleri gerekmez, zaten bunun için aramam, cevap almasam bile aramak da beni mutlu eder.

Fedakârlığım onu rahatsız etmesin diye randevuya zamanında gitmem, böylece o da zamanında gelmek için kendini zorlamaz.

Bana yalan söyleyebileceği, istediği zaman haber vermeden bırakıp gidebileceği, isterse argo ve müstehcen konuşabileceği gibi serbestlikleri kendisine söylerim.

Arkadaşım kendisini gizleyebilir, tabii ki ben de, göründüğü hali bana yeter, kimsin nesin gibi abuk sabuk sorular sormam.

Dürüstlük sorgulamaya neden olur bu yüzden rahatsız edicidir, dürüst olmayan davranışlar üzerinde pek durmam, serbestliğin verdiği rahatlık daha önemli.

Arkadaşlık dışında hiçbir şey beklemem istemem.

Onların benden memnun olmaları önemlidir; ben onlardan her durumda memnun olurum.

Hiçbir olumsuzluk ya da sorunumu paylaşmam; arkadaşlık mutlu eden.

Bana yüzde yüz ters olan biriyle bile arkadaş olabilirim çünkü bana yüzde yüz ters olan biri yeryüzünde yoktur, çok yönlü olduğum için bir yönüm mutlaka uyar ve o kişi için o da bana yeter.

Arkadaşımın hayatında yer işgal etmem, yaşamına ilaveyim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..