Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Armalı ceket, sarı düğme...

Armalı ceket, sarı düğme...
 

Milliyet


Adamcağızı yumurtaya tutmuşlar... Sahanda olmuş laf aramızda... Parlak kumaştan lacivert şık bir takım elbise uydurmuş, içine beyaz gömlek, kıyafeti tamamlayan güzel de bir kravat...

Görünmüyor ama ayakkabıları da boyalıdır, kendimden biliyorum...

Fotoğrafa baktım ama detayını okumadım...

Gözlüğünü elinde tutan adam kimdir, neyin nesidir ne merak ediyorum ne de ilgileniyorum...

Bana ne yahu!

Ağabeyin yerine kendimi koydum da, üzüldüm...

Paraya kıydım 54 beden... Pardon nedense 54 beden ceketin kolları omuzları cuk oturdu da önü kavuşmadı...

Geçenlerde paraya kıydım 56 beden, lacivert, sarı düğmeli, armalı bir ceket aldım...

Aynısı Ömer ağabeyde de var...

Adam üzerimde bir defa gördü, nereden aldığımı sordu, dilim tutulaydı da söylemez olaydım, sıkılmadan gitmiş aynısını almış, giymiş sahilde turluyor...

Yakışsa yüreğim gam yemeyecek...

Akide külahı gibi yahu... Lokumlu...

Hadi ben gencim, yakışıklıyım, karizmatik ve uçarıyım, kolej çocuğu kıvamında gezebilirim, e kalıplı da olunca ceket üzerimde kendini gösteriyor (muş) arkadaş...

Kendimi methetmek gibi olmasın, ben de söyleyenlerin yalancısıyım!

Elli kusur yaşında adama ne lazım armalı ceket, sarı düğme, jan jan, fırfır...

Pişti olacağız diye Silivri’ye gidemiyorum arkadaş...

Neyse; ne diyordum?

Empati yaptım, omlete dönen ağabeyin yerine koydum kendimi...

Kırk yılın başında yeni bir ceket alacağım hem de armalı, içime beyaz gömleğimi giyip konuşma yapmak için kürsüye çıkacağım, yeni yetmelerde beni teflon tavaya çevirecek...

Hiç acımam, acısam da çaktırmam, dalarım...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..