Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '10

 
Kategori
Kitap
 

Asi Melekler / Danielle Trussoni

Asi Melekler / Danielle Trussoni
 

Asi Melekler / Danielle Trussoni


Fantastik bir kitap Asi Melekler.

Evangeline'nin 12 yaşındayken annesi ölür. Babası onu New York’taki Azize Rose manastırına bırakır.

Şimdi ise 23 yaşında Azize Rose Manastırında görev yapan, bir rahibedir. Melek resimlerinin ve “melekbilim” konusundaki en zengin kitap koleksiyonunun bulunduğu kütüphaneden sorumludur.

Percival Grigori, zengin ve oldukça tuhaf bir adamdır. Rockefeller ailesinin sanat etkinliklerini araştırmaktadır. Bu araştırmayı yapması içinse Verlanie adında birinden yardım almaktadır.

Verlaine bir gün Evangeline'ye bir mektup yazar ve olaylar gelişmeye başlar.

Evangeline ve Verlaine, Allah'ın lanetine uğramış asi meleklerin soyundan olan Nefiller ile Melekbilimciler arasında yüzlerce yıldır süren kanlı bir savaşa katılmak zorunda kalırlar.

Bulgaristan’da bin yıl önce bir melek cesedinin bulunduğu gizemli Rodop Dağları’ndan Paris’teki Montparnasse mezarlığına kadar pek çok cephede sürmektedir bu savaş..

<><><><>
Kitaptan bazı alıntılar.

"Yeryüzünde insanlar çoğalmaya başlayınca onların güzel ve ak kızları doğdu. Melekler, cennetin oğulları, bu kızları gördüler ve onlara çekim duydular, birbirlerine dediler ki , "Gelin insan kızlarından kendimize eş seçelim, onlardan evlat sahibi olalım."

"Durduğum yerden meleği izledim. Uzun ince kollarını ağır ağır kaldırdı ve devasa kanatlarını açtı. Hücresinin kapısına giderek fena halde taşlaşmış bir kancayı kaldırdım ve melek beni yere savuracak kadar şiddetli bir güçle kapıyı açıp dışarıya çıktı. Özgürlüğünden aldığı tadı gözümle görebiliyordum. Tutsak melekler hücrelerinde kükrüyor, kardeşlerinin eriştiği özgürlüğe gıpta ederek şiddetle, açlıkla özgürlük istiyorlardı... "

"Yerde duran bedene baktım. Kanatlarından birini ekleminden kırmış, pembe eti de yırtarak apak tüylerin sırtına olmayacak bir açıyla kapanmasına yol açmıştım. Melek acıyla kıvranıyordu ve sırtında açtığım yaralardan soluk mavi bir sıvı sızıyordu. Göğsünden gelen rahatsızlık verici ses, damarlarından açığa çıkan korkunç bir alaşıma dönüştüğünü düşündürüyordu bana. Menfur yaratığın boğulmakta olduğunu ve kanadı sakatlandığı için nefes alamadığını fark ettim. Son nefes böyle veriliyordu demek. Semavi bir yaratığa saldırmış olmam beni kavrayamadığım kadar sarsmıştı. Nihayet göklerdeki en yüce varlıklardan birin yok ettiğim için diz çöküp Tanrı'dan merhamet ve af diledim..."

<><><><>

Fantastik kitapları sevenler için tavsiye edebileceğim bir kitap.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..