Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Aşk bazen sevdiğini sanmak mıdır?

Aşk bazen sevdiğini sanmak mıdır?
 

Eskiden bir şarkı vardı "Aşk bazen sevdiğini sanmaktır, bazen yalana inanmaktır..." diye. Aşk bazen gerçekten sevdiğini sanmak mıdır ve söylenen yalanlara yalan olduğunu bile bile inanmak mıdır?

Bazen aşık olduğumuz kişiyi sevdiğimizi mi sanırız? Aşk olmadan sevgi olur mu? Sevgi olmadan aşk olur mu?

(birden kendimi Al Yazmalım filminin o meşhur sahnesinde gibi hissettim )

Acaba bize öğretilenleri mi yaşıyoruz? Yoksa aşkı sevgiyi yaşayarak mı öğreniyoruz? Bize öğretildiği gibi aşık olup seviyoruz?

Bu soru da nerden aklıma takıldı şimdi? Sabah işe gelirken bu şarkıyı dinledim Aysun Kocatepe söylüyordu.

"Aşk belki 20 sinde sevdiğini sanmaktır,
Belki 40 ından sonra yalana inanmaktır?
Aşk belki bir ateştir belki de bir okyanus,
Belki derin sularda dalıp çıkan bir yunus..."

Bir şarkıdan ne çok soru çıkardım sabah sabah... Bitmez bugün bitmez...
 
Toplam blog
: 26
: 846
Kayıt tarihi
: 19.10.08
 
 

77 yılında Adana' da doğdum. Üniversite, lise, ortaokul ve ilkokulu Adana' da okudum. Şimdi de Adana..