Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk budur

Aşk budur
 

"RESİM:ALINTI" Şimdi ise katıldım gidiyorum âşıklar kervanına.


Erguvan renkli bir akşamüzeri gördüm seni. Bir istiridye güzelliğinde salınıyordun allı morlu güllerin arasında. Kınalı saçlarından miski amber olmuş yayılıyordu rayihalar. İşte o an tutsak oldum sana. Kalbim kalbine zincirlerle bağlandı. Albümdeki bütün eski âşıklarımın fotoğraflarını yırtım attım. Zaten aşk değilmiş bizimkiler, sanmakmış o yüce duyguyu. Şimdi ise katıldım gidiyorum âşıklar kervanına. 

 

Fersah fersah dönmeler. Bu başlangıçta canım. Yaz yağmurlarının sıcaklığıyla ıslanıyorum ilerlediğim patika yolda. Taşlar, dikenler var, an olup batıyorlar çıplak ayaklarıma ama olsun. Benim Mecnun’dan ne farkım var. 

 

Şimdi kaydediyorum sana gelen yolları nasıl aştığımı göğsümün üzerinde sakladığım deftere. Cesaretimi toplayabilirsem mektup da yazacağım sana. 

 

Ve bir gün kapın çalınınca sakın ola şaşırma. Gelen benim. Seni deli gibi seven… Delilerden de beter yüce bir aşkla seven Mecnun. Aç kapıyı, al içeri. Sana söyleyecek öyle çok şeyi var ki. 

 

08.03.2011 

 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..