Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Edebiyat
 

Aşk gizlenmişken, elma tadını yitirir diye, hep çıkma derdim...

Aşk gizlenmişken, elma tadını yitirir diye, hep çıkma derdim...
 

Oysa sen kendi söylediklerine bile inanmıyorsun...
Aşk demenden korkuyorum..
Çünkü varlığın, gözle görülmeyen bir cümleye benziyor..
Ben ki, inanç dışı herşeye inandım seni tanımadan biraz evvel,
Sadece altını çizmeden söylediğim aşk dışında...
İnanmak mı?
Görmediğim herşeye inanırım,
Çünkü görebildiğim herşeyin bana bir zararı var...
Seni de görüyorum,
Elbet aşkı da göreceğim...
Zararı var dedim ya, ister şeker de, ister tuz,
Zararı olan herşey, bir gün öldürür....


'Aşk&Gri'

 
Toplam blog
: 17
: 891
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Pek hoş birşey olmasada Ank. Üniv. 1. sınıftan okumayı bıraktım. Grafik tasarımcıyım.. 4 yıl önce şi..