Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk güzeldir...

Aşk güzeldir...
 

Aşk üzerine bir sürü tanımlamalar yazılır durur, aşk şudur, aşk budur... Bunları okudukça hepsini kabul ederiz, "doğru gerçekten" deriz, yazılan tüm bu tanımlamalara uyar aşk… Bunların içinde bir tanesi var ki yüzde yüz katıldığım, gerçek ve tek tanımı bu dediğim .. "AŞK, ACI ÇEKMEKTİR"… Neden mi, aşık olup da acı çekmeyenimiz var mıdır acaba, ben inanıyorum ki "çok mutluyum, aşığım, o da bana aşık" dediğimiz anlarda bile mutlaka bir acı vardır.. Aşık olunca neler yaparız şöyle bir irdelemek gerekirse…

Öncelikle tüm dünyamız onun üzerine kuruludur artık, nereye baksak onu görürüz, onu yaşarız günün her anında… Odak noktamız odur, dünya onun etrafında döner durur… Daha önce arkadaşlarımızla birlikte paylaştığımız ve büyük keyif aldığımız hiçbir aktiviteden o yanımızda olmazsa keyif almayız… Bütün planlarımızı onun üzerine yaparız, gerçekleşmeyince acı çekeriz…

Her an onu düşünürüz ya, acaba o da beni düşünüyor mu, şu an ne yapıyor, bir başkası mı var yoksa, tanrım ne olurdu beyninden geçenleri bir bilebilsem, benim kadar aşık mı bana, yok hayır benim kadar olamaz, bir emin olabilsem, ama olamıyorum ki, tanrım nedir bu çektiklerim… Aşk olmayınca bomboş bir hayat, olunca da nedir bu huzursuzluk… "Aşk olunca mutlu olurum" diyordum, "nedir bu karmaşa, nedir bu telaşım?" "Niye aramadı, işi mi var?", olsun işi dahi olsa bir arasa ya, kaç saniye sürer araması, demek ki aklına gelmiyorum, yok işte benim aşık olduğum gibi değil haklıyım düşüncemde… Ooff offf… Olmuyor işte benim istediğim gibi olmuyor…" der dururuz, bu tür örnekler sürer gider… Yanlışlar mı, onları da bir irdeleyelim dilerseniz….

Yapılan en büyük yanlış, aşkı kendimiz için yaşamıyoruz… Karşı cinse duyulan bu çok özel ve güzel duygudan beklentilerimiz içimizde kalmalı.. Burada yanlış anlamayalım aşık olduğumuzu söylemeyelim demiyorum, beklentilerimiz içimizde kalmalı… Ben sana bu kadar aşığım senden de bana benim kadar aşık olmanı bekliyorum… Mecbur illa ki benim istediğim gibi olacak ya… Ne kadar yanlış, belki o senin kadar aşık değil, ya da senin belli ettiğin tarzda belli edemiyor aşkını… Sana olan aşkı senin kriterlerine uymayabilir… Mecbur mu senin olduğun gibi aşık olmaya, sen aşık olma duygusunu tatmak için aşık ol, bu duyguyu kendin için yaşa…

Yukarıda bahsettiğim tüm beklentilerde haklı olabiliriz, ama karşı taraf bunları yapmıyor diye suçlamak yanlış… Herkes ayrı bir karakter, benim olduğu gibi onun da farklı huyları, davranış tarzı, aşka bakışı var...Burada olması gereken tek şey empati… O nasıl yaşıyorsa öyle yaşasın, biz nasıl yaşamak istiyorsak öyle yaşayalım aşkı… Bırakalım herkes kendine göre yaşasın… Kendi beklentilerimizi beklemeyelim ondan, beklersek hüsrana uğrarız, ayrıca biz söyledikten sonra yapılan davranışlar ne kadar mutlu eder ki bizi…

Özlemle kapımızı çalmasını isteriz aşkın, yüreğimizin aşkla dolmasını isteriz… Olmayınca eksikliğini duyduğumuz aşkı, elimizden geldiğince daha huzurlu yaşamaya bakalım, her şey daha güzel olacak böylece… Onu yaşarken üzülsek de, hüzünlensek de, ağlasak da… Onu yaşarken acı çeksek de "AŞK GÜZELDİR"…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..