Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '08

 
Kategori
Müzik
 

Aşk-ı Hürrem

Aşk-ı Hürrem
 

Aşk-ı Hürrem Albumu


Belki çoktan biliyorsunuzdur...ama ben yine yeni keşfettim. Yine de benim gibi bilmeyenler varsa diye onlara da duyurmak için yazayım istedim. Değişik bir yolculuğa çıkmak ve bildik şarkılardan çok daha farklısını dinlemek isterseniz, size Can Atilla’nın* “AŞK-I HÜRREM” albümünü dinlemenizi tavsiye ediyorum.

Yok…
Öyle sadece tavsiye ediyorum dememeliydim. Mutlaka dinleyin diyorum o zaman.

Parçalar zamandan bir anlık bile olsa kopabilmenizi…birazcık bile olsa hayal dünyasına dalmanıza sebep oluyor.
Boşverin tv deki televoleleri, mafya abileri...
Sert bakışlı oğlanlar ile şaşkın kızları da bırakın bir kenara…dinleyin Can Atilla’nın bu albümünü ve elbette diğer albümlerini de.

Senaryolarını sizin yazdığınız hayallerinizi seyredin bir süreliğine de olsa.
Dedim ya hakikaten boşverin televizyonun esir alan programlarını. Bu müzikleri dinleyin…hem dinlerken yazmayı da deneyin.
Ne blog yazıları çıkar kimbilir? Di mi?...

*İlgilenirseniz linkler;

Aşk-I Hürrem
http://www.youtube.com/watch?v=IT__yTGWE7I

Hamamda İlk Gözyaşları (“Cariyeler ve Geceler” albümünden)
http://www.youtube.com/watch?v=QS-21oN8I_E&feature=related

Can Atilla Resmi Sitesi
http://www.canatilla.com/

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..