Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk sabırdır belki ama asla tahammül değil...

Aşk sabırdır belki ama asla tahammül değil...
 

Çivisi çıkmış dünyada her geçen günün karanlığa saplandığını görmemek için sımsıkı kapatmıştım gözlerimi ama bir başkası tarafından sobelenebileceğimi hiç hesaba katmamıştım....

İlerleyen zamanın hep güzelliklere yaklaşan bir adım olduğunu o kadar yazmışım ki beynime, kalbime aramıza giren soğukluluğun anlamını bulamıyorum kendimde. Daha dün gitmenden korkan ben artık ölümden bile korkmaz oldum. İnan şimdi çekip gitsen ruhumun derinliklerinde bile hissetmem acının zerresini...

Herkes gibi beni eleştirmenden, hep böyle devam edecekmiş gibi gözdağı verdiğin terk dişlerinden, kıskandırmalarından artık o kadar nefret eder olmuşum ki yaşarken ölüyor bedenim, ruhumsa sonsuz ama dönüşü olmayan bir yolda ilerliyor süratlice. İki saniye önce sen yokken yani herkese, her şeye korkusuzca ve asice karşı çıkan ben şimdi senin teninde kendimi kaybeder oldum...

Birine nedensiz ve niçinsiz bağlanışların anlamsızlığını hep savunmuştum kendimce, şimdi ben bile inanamıyorum zamanla değişen halimize, halime. Bedenime dokunulmasından utanç duyan ben şimdi ruhu her zaman adeta matkapla delinir hale geldim. Hançerlenen bedenim değil belki ama oyulanın içim olduğunu görmezden gelemem, ister inan ister inanma ama seni zamanında ne kadar sevdiysem artık senden bir o kadar nefret ediyorum...

Terk edişlerini, kopuşlarını, gururumu, hiçe sayışlarını kabullenebilirim belki ama ya ben başkasını düşünmeyi bile aklımın ucundan geçirmezken, kısacası ben seni hayallerimde beklerken benim kadınlığıma seninse onuruna çizik atışını beni bir başkasına tercih ettiğini nasıl olur da göz ardı edebilirim...

Birlikteliğimizin sabır üzerine kurulduğunu ben de çok iyi biliyorum aslında ama bu sabır değil...

Tüm bunlar senin hayatını berbat edişin olarak kalsın anılarda benimse seni terk edişim,zaten sen başkasıyla yan yana oturduğunda çoktan sildin beni hayatından şimdi öyle bir öfke var ki içimde...

Bu sözü ya duvarlara kazı ya aklına ama ne şekilde olursa olsun unutma!!!

AŞK SABIRDIR BELKİ AMA ASLA TAHAMMÜL DEĞİL...

"Yukarıda okumuş olduğunuz yazıdaki kişi veya kişiler tamamen hayal ürünüdür ama bir yerlerde yaşatıldıklarını hissedebiliyorum"

DİP NOT: Yorumlarınızı paylaşmanız dileğiyle...

 
Toplam blog
: 13
: 1077
Kayıt tarihi
: 27.10.06
 
 

''Bir önyargıyı yok etmek, bir atomu parçalamaktan daha zordur" demiş deha Albert Einstein. 1990 doğ..