Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Aşk şarkıları söyledi hanımlar mest oldu.

Aşk şarkıları söyledi hanımlar mest oldu.
 

Sevilay Kaya Gürlüer - Recep Aktuğ - Banu Noyan


Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi’nin açılışının ikinci gününde sahnede oyuncu kimliği ile de tanıdığımız Recep Aktuğ vardı…

 

Sahnede “Bir çok dizide önemli roller aldım ama herkes beni Aşk-ı Memnu” dizisindeki karakterimle tanıyor” diyen Recep Aktuğ söylediği aşk şarkılarıyla özellikle bayan misafirleri mest etti.

 

Banu Noyan Event Office organizasyonu ile gerçekleşen etkinliğe ilgi oldukça çoktu.

 

Brandium Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Sevilay Kaya Gürlüer ile Koreograf Banu Noyan arasındaki Aşk-ı Memnu mu? Kurtlar Vadisi mi? iddiasını kazanan ise Recep Aktuğ’un cevabı ile Banu Noyan oldu. Recep Aktuğ

“Herkes beni Aşk-ı Memnu dizisinde oynadım sanıyor oynadığım bir çok dizi var, evet Kurtlar Vadisi dizisinde de oynadım ama öldürülmedim. O dizide ölenler meşhur oluyor hayattakiler değil”dedi.

 

 

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....