Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '17

 
Kategori
TV Programları
 

Aşk ve Gurur dizisine reyting şoku! dizi başlamadan bitecek mi?

Aşk ve Gurur dizisine reyting şoku! dizi başlamadan bitecek mi?
 

Diziye reyting şoku !


Başrollerinde Mert Fırat , Damla Sönmez ve Alper Saldıran’ın olduğu Aşk ve Gurur dizisi ikinci bölümü ile de büyük hayal kırıklığı yarattı! Dizi 2. bölümü ile de izleyiciden geçer not alamadı ve resmen reytinglerde varlık gösteremedi…

Dizi ikinci bölümü ile TOTAL DE : 2.09 reyting ile 24. AB DE : 1.87 reytinge 22. ABC DE : 2.43 reytingle 13. Sırada yer alabildi… Dizinin Share oranları ise içler acısı 5 oranlar civarında bu demek oluyor ki neredeyse kimse izlememiş…

Dizi şuana kadar izleyiciye kaliteli bölümler sunamadı bence. Dizinin ben reji , yönetmen, senaryo gibi bazı unsurlarını da zayıf buldum açıkçası.

Senaryo çok yapay mesela oyuncular bu yüzden bize yapmacık geliyor. Mesela Damla Sönmez ülkedeki en iyi oyuncularımızdan ama sahnelerde jest ve mimikleri senaryonun önüne geçiyor ve buda bize yapmacık geliyor. Senaryo acilen düzenlenmeli bence kalite olarak çok zayıf çünkü… Bu oyuncular böyle bir senaryo ile kendilerini gösteremezler…

Senaryo gerçeklikten çok uzak. Dizide yaratılan dünyada karakterler bize o gerçekmiş gibi olan hissiyatı veremiyor. Hepsi aşırı yapay başka bir deyimle plastik karakter gibi… Umarım acilen senaryoda iyileştirme yapılır. Zaten oyuncular senaryo yüzünden karakterleri üstlerine giyememiş bence…

Dizinin olay örgüsü de çok kötü izlerken çok sıkılıyorum hatta kapatıyorum bazen dayanamayıp. İzleyiciyi meraklandıracak diziye çekecek hiçbir olay olmuyor dizide…

Dizinin oturmamış senaryosuna ve reytinglerine bakınca ister istemez dizi başlamadan bitecek mi ? sorusu aklımıza geliyor…

Dizide Çok değerli oyuncular var keşke başka bir senaryo ile biz bu kadroyu ekranda görseydik…

Açıkçası ben dizinin tutma şansının kalmadığını düşünüyorum. Çok zor yani ilk 2 bölümle izleyici çekemedi dizi ve 2. Bölümü ile de reyting kaybetti…

Dizi eğer önümüzdeki 2-3 hafta içinde 4 reyting civarı alamazsa finale yürür gibi…

Ama belki final yapması daha iyi olur tutma şansı çok zayıf ve oyuncular neden zaman kaybetsin şahsen ben 15 bölüm dizinin sürünmesindense 8 bölümde ekrana veda etmesini tercih ederim.

Neyse hayırlısı olsun diyelim bekleyip göreceğiz ne olacağını…

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..