Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk ve Romantizm

Romantizmle dopdolu, aşkı iliklerine varacak kadar hissetmek, hep onu konuşmak ve yoğun bir heyecana doymak! Tarihin tozlu sayfalarında sayısız aşk hikayesi, sayısız hüzün silsilesi var. Bu durum geleceği de etkiliyor, insanları kendine çekiyor olmalı. Aşk delidolu, savunmasız, bazen tutsak ve kararsız, fedakarlık içinde biraz da zamansız! Aşka divane olanlar için ise tüm maskeler düşer, aşk rengini belli ettği zaman.

İdeal aşk! Bir zaferle bitirmek istersin çünkü mutluluk bu duruma bağlıdır. Aşkın bağladığı bir ikili düşününce, bir diyalog yaşanırken;

Erkek: Beni çıldırtıyorsun, seni kıskanıyorum!

Kız: Kıskanacağın birşey yapmıyorum ki!

Erkek: Ona baktığını gördüm!

Kız: Hayır, asla, yanlış düşünüyorsun!

Erkek: Kendimi tutamayabilirim, bir bela olabilirim her an!

Kız: Lütfen bırak bunları artık! Ben sana aitim!

Tüm bu sözler, belki de bir suçun başlangıcıdır. Sevdiğine zarar vermek mazur görülebilir mi? Aşk her şeyi affetmeli mi? Aşk koyu bir zehir mi?

 

 
Toplam blog
: 155
: 175
Kayıt tarihi
: 02.03.12
 
 

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları, Halkla İlişkiler bö..