Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Askerliğin tanımı

Askerliğin tanımı
 

Tüm Türk erkeklerinin, konusu açıldığında mutlaka anlatacağı birkaç unutulmaz anısı vardır askerlikle ilgili. Bu da benim o anılarımdan birisi. Tarih 01.07.2003 yer İstanbul Küçükyalı L.M.O ve Eğt.Mrk.K.lığı(Levazım Maliye Okulu Ve Eğitim Merkez Konutanlığı). Daha çıtır askerlik dönemlerim. Mıntıkanın önemini yeni yeni kavramaya başladığım dönemler. Ranzama uzanıp günlüğümü aldım elime ve askeriğin tanımını bakın nasıl yaptım...

ASKERİĞİN TANIMI

1-Nizamiye girişinden aldığınız hasret yufkasını, keder tepsisine özenle yerleştirin.

2-Özlem kabının içine biraz efkar, bir çay kaşığı depresyon, bir gr mutluluk, bir çorba kaşığı acıyı ilave edin.

3-Ortaya çıkan bu karışımı önceden hazırladığımız hasret yufkasına eşit şekilde serpiştirin. Üzerini vuslat yufkası ile örtün.

4-Sonra ısrar bıçağı ile eşit parçalara ayırın. Üzerine gam, elem, ızdırap ve birazda üzüntü ekleyin.

5-Gurur fırınında dörtyüzelli gün ictima sıcağında pişirin.

Askeriniz servise hazır. Kibirlenmeden vakur bir halde dilediğiniz üste takdim edin. Afiyet olsun...

İşte bu idi kalemimden dökülenler.

 
Toplam blog
: 18
: 381
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1981 yılında Konya'da dünyaya geldim. Şu an mağazacılık işiyle uğraşıyorum. Evli ve bir çocuk bab..