Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Kitap
 

Aşkı beklerken, hazırlıksız yakalan...

Aşkı beklerken, hazırlıksız yakalan...
 

Hiç beklemediğim bir anda, hediye edildi bu kitap. 9 Haziran saat 09:15

Sabahın bu saatinde böylesi bir sürpriz nasıl iyi geldi anlatamam.


Biten bir aşktan geldi bana bu kitap. Çok uzak yollardan, benim olacağını bilmeden. Hemen açtım kapağını. Birkaç kelime yazmış arkadaşım.


–Aşkı beklerken, hazırlıksız yakalan…

Ne güzel, ne anlamlı geldi bu söz. İçten içe aşkı beklediğimi nasıl da hissettirdi bana.


111. sayfaya geldim.Sindire sindire, gülümseyerek, keyifle okuyorum.


Ella

Aşkı bekleyen, yalnız ve mutsuz Ella…


Zahara

Bu nasıl bir dinginlik, nasıl bir sadelik? Var olsan, aşık olacağım sana…


David

Allah tependen baksın…


Şems

Çekici bir halin var gözümde canlandırdığımda. En çok saçlarına takılıyor gözüm. Sabrına, azmine hayran olabilirim. Sözünü esirgememen sinirimi bozabilir bazen. Ama hiç vazgeçmemen çeker yine sana…


Rumi

Henüz görmedim seni AŞK’ın sayfalarında. Şems yola çıkacak. Az kaldı. Ama pek göreceğim geldi seni.


Şimdi aklım Ella ve Zahara’da.


Değineceğim yine…


Sevgiler,

Bubinick

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..