Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkım

Aşkım
 

Aşkım


Aşkım, ne olur!

Sen küsme bana.

Yeter ki, çatıp kaşlarını,

Asma yüzünü.

Tutup nefesini,

Kızartma yüzünü.

İstersen;

Batmasın güneş,

Olmasın akşamlar,

Doğmasın ay,

Çıkmasın yıldızlar hiç.

Aşkım, yeter ki,

Sen dönme sırtını bana.

İstersen; dönmesin dünya.

Olmasın gece gündüz,

Yaşanmasın dört mevsim hiç.

İstersen;

Çekilsin sular,

Yansın topraklar.

Her yer,

Çatlayıp kurusun.

Çağlayanlar sussun.

Yeter ki, sen darılma bana.

İstersen;

Bahçede güller, sararıp solsun.

Ötmesin dallarında, bülbüller hiç

İstersen;

Gelme yanıma,

Görmesin, gözlerim seni.

Duymasın, kulaklarım sesini.

İstersen;

Yansın yüreğim çıksın canım.

Dokunmasın, ellerim sana hiç.

Yeter ki;

Olmasın ayrılık,

Çekilmesin acı.

Solmasın sevgimiz,

Kaybolmasın aşkımız hiç.

Ne olur! Aşkım,

Dünya var olup,

Biz yaşadıkça;

Görmesem de; seni.

Duymasam da; sesini.

Dokunmasam da; sana hiç,

Aramızdan muhabbet,

Eksik olmasın hiç.

Şayet, sen yoksan yanımda,

İşte o zaman,

Kopsun kıyametler,

Batsın dünya.

Hiç, umurumda değil.

Zaten; sen, benim,

Alıp verdiğim, her nefestesin ...


Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..