Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkım

Aşkım
 

Sevgi, Tanrının insanoğluna hediye ettiği muhteşem bir duygu. Yeterki bunun nasıl değerli bir hediye olduğunu ve nasıl kutsal olduğunun bilincine varalım.
Böyle bir bilinçle, çıktığım bu yolda, sevginin gücünü bir kez bir kez daha anladım. İyiki girmişsin hayatıma, seni öylesine dürüst, öylesine içten seviyorum ki, ne satırlarda yer alan kelimeler, nede bu satırları yazmak için kullanılan kalemler, yetmez bu sevgiyi anlatmaya.
Gecenin karanlığında ışığım oldun, gündüzün aydınlığında rehberim oldun, sen sonbaharımda yazım oldun, koca yürekli sevgi dolu adam, istesende istemesende seni çok ama çok özlüyorum. Hayır, hayır özlemiyorum.
İşte bak, gene söyleyeceğim dinle, denizin ve gökyüzünün mavisi, büyüleyen çiçeklerin güzelliği, yaşayan her canlının, dünyadaki tüm güzellikleri şahit olsun ki bak, haykırıyorum, SENİ SEVİYORUM.
 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..