Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Asla Bitmeyecek Bu Özlem

Asla Bitmeyecek Bu Özlem
 

Yorgun Kalemim


 

Vedalaştığımız yerdeyim Anne,

Asla bitmeyecek bir özlemin içinde...

Zor geliyor seni görmeden yaşamak,

Sesinden, dokunuşundan uzak olmak

Ama bıraktığın o güzel anılar var Anne,

Öğrettiklerin, sevgiyle bakabilmek hayata

Bir gün değil her gün anılarınla yaşamak,

Ve seni yaşatmak için güç veriyor bana

Aramızdan ayrılalı tam dokuz yıl oldu,

Sohbetlerimiz yarım kaldı be Anne…

Olsun! Seninle yaşadığımız günler güzeldi,

Her gece seni düşünerek yatıp,

Her sabah seninle uyanmak bile güzel Anne!

Bir Annenin oğluna bırakacağı en güzel miras,

Her zaman seni bu kadar çok ve güzel özlemek

Aklım erdiğinden beri hayatımda sen vardın.

Bu ömür, özleyerek bekleyerek geçecek.

Biliyorum sen gelmeyeceksin Anne..

Her gün biraz daha yaklaşıyorum sana,

Yaklaştıkça kalbim daha hızlı atıyor..

Şimdi sen benim gelişimi bekle Anne.

Seni çok seviyorum ANNEM...

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..