Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aslında biraz heyecanlıyım

Yazmak benim işim olmasına rağmen, şimdiye kadar defalarca yazmış olmama rağmen, yine de heyecanlı.

Sınırlama olmaksızın istediğim her kategoride yazabilirmişim. Bu benim için sevindirici. Hiçbir konuya bağlı kalmadan özgürce. :) Tam benlik.

Yazılarımda güncel konuları paylaşmakla birlikte, zaman zaman sizlerin de öne çıkarmak istediğiniz konuları ele alabilirim.

Hatta bu konuları başka paylaşım sitelerinde de yayınlayarak sesimizi daha çok kitleye duyurabilirim.

Öne çıkarmak istediklerinizle ilgili önerilere açığım.

Bu arada ben kim miyim?

Yurdum insanıyım. Herkes kadar iyi herkes kadar kötü biriyim. Çevreme karşı sorumlu hissediyorum.

Çünkü, benim onlar üzerinde hakkım olduğu kadar, onların da benim üzerimde hakları olduğunun bilincindeyim.

Tüm canlıları seviyorum ama felsefem, ‘Önce İNSAN’

İnsan gibi insan, birbirini yok etmeye çalışmak yerine birbirine ihtiyacı olduğu bilincine varıp birbirinin yaşam kalitesini yükseltmeye ayırır tüm enerjisini.

Reklamdaki gibi;

Mekânlar insanla güzelleşir.

http://www.engelsizgazete.com/default.asp?git=yazaryazi.asp&yazid=14&t=x

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..