Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Aile
 

Atacan koleji birinci sınıflar buluşması

Atacan koleji birinci sınıflar buluşması
 

güzellikler:)


Sevgili arkadaşımız Leyla Önder’in Şile çıkarması olurda benim Küçükyalı çıkarmam olmaz mı? Kendisi günlerce Şile’de gerçekleşecek organizasyonun duyuru yazışmalarını yaptı, saniye saniye yapılacakların şemasını çizdi, katılanların isimlerini yine buradan biz katılamayanları çatlata çatlata yaptıJ

E bende seyirci kalmadım elbet… Aynı güne tesadüf eden kızımın okul arkadaşları ve velileriyle kaynaşma, tanışma toplantısı düzenledim…

Şile toplantısına katılan arkadaşlar dönüp de oradaki şen şakrak resimlerle süzledikleri yazılarını manşetlere iliştirmeden, ben kendi toplantımın yazısını yazayım dedim. Gerçi bizim buluşmamıza Maltepe Belediye Başkanı Fikri Köse teşrif etmedi ya neyseJ

Karnelerin alınmasıyla beraber tatile giren yavrularımıza, karne kutlama niteliğinde bir gün sunan bu buluşma, velilerimizin de birbirini tanımasına vesile oldu. Sevgili Mehtap ve Esra Öğretmenlerimizin de katılmış olması ayrı bir keyifti. Kendilerine buradan tekrar teşekkürlerimizi sunuyoruz…

Atacan Koleji 1-A, 1-B öğrenci ve velilerini ağırlayan mekân hakkında da biraz bilgi vermek istiyorum;

Pinhan Restoran Küçükyalı sahil yolunda Maltepe Evlendirme Dairesi’nin alt katında bulunuyor. Deniz manzarası mevcut… Ama sohbete daldığımdan inanın benim hiç dikkatimi çekmedi…

Lezzetli yiyeceklerine ve uygun fiyatına diyecek olmasa da ufak tefek aksaklıklar da yaşamadık değil… Cumartesi açık büfe kahvaltı fiyatı 15.00 YTL, 0–6 yaş ücretsiz, 6 yaş üzeri %50 indirimli… Saat 15.00’da başlayan çay saatinin fiyatı da yine aynı 15.00 YTL. Zenginleştirilmiş seçeneği de mevcut, o zaman 18.00 YTL. Pazar Brunch fiyatı 27.50 YTL, ben Pazar brunchuna katılmadım ama katılanlar çok övdüler, denemek isteyenlere duyurulur…

İletişim adresi: Turgut Özal Bulvarı No: 5 Küçükyalı / İstanbul

Telefonu: 0216 518 6767 (pbx)

Web: http://www.pinhan.com.tr/

Bu kadar reklâm yeter sanırımJ

Toplantı notlarına geçecek olursak;

Öncelikle çok büyük keyif aldığımı itiraf etmeliyim, katılan tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

İki şubenin velileri ile çocuklarımızın durum analizini yapabildiğimiz bu ilk buluşma, yavrularımızın da mutlu olmasına olanak sağladı. ( Benim cadı kızımın ara ara yaptığı mızmızlıkları saymazsak) Umarım tüm arkadaşlarımız aynı memnuniyeti hissetmişlerdir…

Katılanlar herhangi bir sıralama yapılmaksızın veli ve çocuk adı ile;

Didem-Melis Tosyalıoğlu, Gülzade- Dolunay Tanrıdağlı, Aynur-Nisa Yıldırım, Özlenen- Zeynep Tezer, Mehtap-Bilge Uçar- Sefanur-Melis Bozova, Renan-Suzan Canbaş, Aylin-Ilgın Savaş, Tülay-Elif Altın, Şehbal-Eren Altun, Füsun-Cem Mavideniz, Burcu-Lara Yılmaz, Şadiye-Burcu Bayram, Münire-A. Eren Çağatay, Aysu-Ece Tağıl, Mine-B. Sude Yiş, Yeşim-Mert Hatun ve tabiî ki öğretmenlerimiz Mehtap Eraslan, Esra Esenleşme…

Son olarak yavrularımızın dilediği gibi eğlenebilecekleri ve dinlenebilecekleri bir yarıyıl tatili dilediğimi belirtir, hepsini başarılarından dolayı yanaklarından kokulu kokulu öperim…

27.01.08

 
Toplam blog
: 76
: 1458
Kayıt tarihi
: 25.03.07
 
 

1976 yılında Iğdır'ın Tuzluca ilçesinde doğmuşum... 8 yaşımda göç ettiğim bu ile bir daha hiç git..