Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '13

 
Kategori
Özel Günler
 

Ateş almaya geldim

Ateş almaya geldim
 

Ateş almaya geldim

Soğuduğum için değil;  vakit: İnceliyor ve gençleşiyor.  Yetişemiyorum.

 İki aydır: MB’ye karşıdan bakar oldum.

Diyeceklerimi kafamdaki ekranlara kaydediyorum.

Anlayacağın araya farklı işler girdi.

Tamamına erdirmekle uğraşırken, bir baktım ki “Mayıs” gelmiş. Gidiyor.

Merhabalaşmadan gidiverirse ayıp olur kendisine; sülalenin hemen hemen yüzde doksanı bu ayda gözlerini dünyaya açmış.

Sence hangi aileden söz ediyorum?

Bizimkilerden, mesela senden...

21 Mayıs’ın kutlu olsun, sağlıklı huzurlu nice senelere…

7, 10, 17, 21, 29, 30 Bereketli Mayısın doğum günü çocukları en ufağı on iki yaşında.

Bazılarına biraz zaman ayırmak bana da iyi geldi.

Anneler gününü Zeytin Alanı’nda geçirdik.

Birbirimize kalamar, karanfil hediye ettik.

Senden söz ederken “ Biliyor musun bugün kardeşinin doğum günü” dedi.

Şaşırmış gibi yaptım.

Kendimce bi espri patlattım.

“Tesadüfün böylesi; senin kardeşinin de bugün doğum günü”

Umarım ulak vaktinde ulaştırmıştır.

Beğendin mi?

İyi ki doğdun Mehmet Ümit Culduz

MB sensiz ne yapardı?

21 Mayıs 2013 Salı/İzmir

Alev Meisel

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..