Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Ateş günlerinin son neferi elveda dedi !

Ateş günlerinin son neferi elveda dedi !
 

Bu yazıya nasıl başlayacağım diye bir hayli düşündüm.

Parmaklarım klavye üzerine kararsız gezintiler yaptı. Kaç cümle kurdum kaç kere sildim bilemiyorum. Kafamın içindeki düşünceleri aktarmaya çalışırken hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum.

Tedirginlik içinde beklemiş olduğum ve belkide duymayı hiç istemediğim acı haberi şu anda almış bulunuyorum.

Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün son askeri Mustafa Şekip BİRGÖL'ü kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum.

Aranıza yeni katıldığım zamanlarda dikkatinizi çekmek ve ufak çaplı bir birliktelik yaratmak için bir yazı yazmış http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=102490 destek rica etmiştim. Her ne kadar hayal kırıklığı yaşamış olsam bile ilgilenen tüm dostlarıma burada yeniden teşekkür ediyorum.

Resmi kayıtlara göre Kurtuluş Savaşı'nın yaşayan son gazisi olan Mustafa Şekip BİRGÖL tedavi görmekte olduğu Haydarpaşa GATA Hastanesinde bu sabah yaşama gözlerini yumdu. Gazimiz hakkında detaylı bilgileri yukarda linkini vermiş olduğum yazımda belirtmiştim.

Bir kaç yeni bilgi eklemek gerekirse :

Mütevazi bir hayat sürdü, Kozyatağı Mahallasi Muhtarlığı vasıtasıyla görüşme talebimizi yakınları nazikçe geri çevirdi, son zamanlarında sağlık sorunları ve yetkinlik kaybı gibi gerekçelerle kesinlikle görüşme kabul etmedi.

O Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün son askeriydi.

O ateşli günlerde yurdunu savundu, savaştı, kazandı ve gururla gitti.

Işıklar içinde uyusun.

***

Çok farklı bir uğurlama töreni yapılacağından pek emin değilim.

İlgilenenler için son gazi Mustafa Şekip BİRGÖL 14 Kasım Cuma günü Selimiye Camisi’nde öğle vakti düzenlenecek cenaze töreninin ardından, Karacaahmet Mezarlığı’nda defnedilecek.

Çok önemli bir aksilik olmaz ise ben orada olacağım.

Türk Ulusu'nun başı sağolsun...

kevnikuscu@hotmail.com

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..