Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '12

 
Kategori
Kitap
 

Ateş ve Kılıç - Henryk Sienkiewicz

Ateş ve Kılıç - Henryk Sienkiewicz
 

Savaş, Jan ve Helen; ah yaşamak!...


Yazarın yazdığı taraftan mı bakmalıyım yaşananlara yoksa öbür taraftan mı Jan, ha Helen?

Bu topraklarda, bu topraklar için çok kan aktı, çok insan kıyıldı; ellerim kan, gözlerim, yüreğim...

Bohun, değdi mi?

Kim kimin yanındaydı, ben kimdendim, hangi yandaydım; önüme çıkana sordum; kah öldürdüm, kah öldüm.

Zagloba! Wolodowski! Longinus!

Savaş. Savaş. Savaş. Barış yoktu. Anılmıyordu adı. Her taraf kazanmak istiyordu. Yenmek. Zafer! Arada kalan bir aşkla; Jan ve Helen'le gülüyordu yüzümüz.

1. Not: Samimi olarak yazabilecek miyim acaba hangi sayfalarda dalgalandığı mı?

2. Not:

Her kitapta

soruyorum kendime

"ben burada ne arıyorum?"

diye.

Sordum da

n'oldu şimdi

bu kitapta?

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..