Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği’nde Aşk Rüzgarları!Diziden Nilüferli Muhteşem Tanıtım!

Ateşböceği’nde Aşk Rüzgarları!Diziden Nilüferli Muhteşem Tanıtım!
 

Herkes bunu izliyor!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu Ateşböceği dizisi nefes kesen bir tanıtım yayınladı!

Nilüfer’in ‘’Ta uzak yollardan’’parçası eşliğinde verilen 13 bölüm tanıtımı oldukça beğeni aldı. Ateşböceği dizisinde artık çok şiddetli aşk rüzgarları esmeye başlayacak…

Tanıtımda Barış Buka ve Aslı’nın romantizm dolu danslarına şahit oluyoruz… Son bölümde Barış Buka dan sonunda aşk itirafı gelmiş ve nihayet aslı ile barış sevgili olmuştu.

Ateşböceğinin yeni bölümü oldukça farklı ve güzel mekanlarda çekildi bu bölümde ben görsellik açısından izleyiciye bir şölen yaşatılacağını  düşünüyorum…

Gelelim kafamızdaki sorulara…

Aslı ve Barış aşkını öğrenen İlayda nasıl bir yol izleyecek? Ve de Hakanın sırrını öğrenen İlayda bu kozu nasıl değerlendirecek?Barış Aslıya olan aşkını ilan etti ama aslıdan sakladığı sır onu nasıl yollara itecek? Ayrıca  Cahide  barış ve aslıyı ayırmak için nasıl yollara başvuracak ?

Ateşböceğine genel olarak baktığım zaman senaryosunda son 2 hatadır bir tempo artışı gözlemliyorum… Dizi senaryo gidişatı olarak bence çok daha iyi yerlere doğru ilerliyor.

Ateşböceği 13. Bölüm özeti:

Saklı duyguların ortaya çıkmasıyla Aslı ve Barış'ın ayakları yerden kesilir. Artık her şeye rağmen birliktedirler. Onlar kendi aşklarının peşinden giderken, yenilgiyi kabullenemeyen İlayda, Barış'ı ele geçirmek için Hakan’ın sırrını daha derinden araştırmaya başlar. En başından beri bu ilişkiye onay vermeyen Cahide ise en sonunda Aslı'ya haddini bildirmeye karar verir. Fakat Aslı'nın cevabı Cahide'nin hiç beklemediği bir savaşın kapılarını açacaktır.

Dizide Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz oyunculuk performansları ile ise göz dolduruyor.

Ateşböceği ekranda aşk rüzgarları estirecek tutku ve heyecan dolu bölümü ile Pazar akşamı saat 20.00 da star da…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..