Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Sinema
 

Avatar

Avatar
 

Merhaba. Bugün sizlere yeni izlediğim bir filmi anlatacağım: AVATAR

Filme annemle gittim. İkimiz de çok çok beğendik ve çok etkilendik. Dedim ki ben bunu mutlaka Milliyet Blog Aileme yazmalıyım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki film korku filmi değil. Ve korkunçta değil. Ben de ilk bu ön yargıdaydım ama gerçekten öyle değil. Ormanın derinliklerinde yaşayan bir ırk var. Kendilerine Avatar diyorlar. Ancak bilimsel isimleri Na- Vi.

Yaşadıkları yer ülkenin en büyük ve en zengin maden yatağının üzerinde. Tabi Amerika durur mu hiç? Bir plan yapıyorlar: kendi içlerinden birini Avatar kılığına sokacaklar, ve onların içine gönderip bilgi sahibi olacaklar. Yani kısaca casusluk.

Askerlerin arasında yürüme engelli bir genç var: Jack. Komutan bu görevi Jack' a veriyor. Karşılığında ise Jack' a bacaklarını geri verebileceğini söylüyor. Jack kabul ediyor ve Avatar oluyor. Avatarlara alışıyor Jack. Onların yaşamına, onların davranışlarına ve onlara... Ve bu sırada da Avatar bir kıza aşık oluyor. Komutan Avatarlara saldırdığında ise Avatarların yanında mücadele ediyor. Film Avatarların savaşı kazanmasıyla son buluyor ama gerçekten çok güzel bir film ve herkese öneriyorum.

Ben filmi izledim ve çooookk beğendim. Yazımı okuyan herkese filmi izlemelerini tavsiye ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.Saygılarımla, Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..