Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
433
 

Avrupa Bİrliği haksız mı sizce?

Hala Avrupa birliğine girmekten vazgeçmeyen şu ülkeye bir bakın bu ülkede hala zevk uğruna sıkılan silahtan çıkan aptal mermiyle 20 yaşında pırıl pırıl gençler ölüyor, bu ülkede hala kızını '' kız kısmının ne işi var okulda otursun evde '' diye okula göndermeyen insanlar var ne yazıkki.

Bu ülkede devlet yolları bakan yada yabancı ülkelerden önemli insanlar geleceği zaman yapıyor. Bu ülkede bir denetleme olduğu zaman bir takım şeyler alelacele düzenleniyor. Yazık gerçekten üzülüyorum. Bir genç olarak ülkemde hergün olan onlarca saçma olay görmekten bıktım artık. İnsanlar dışarı çıkarken sağlam bir şekilde evlerine dönebilecekleri bile meçhul. Herkes herşeyden endişe duyuyor. Ve bende ister istemez ürküyorum sokağa çıkarken. Magazinlerde hala kimin kiminle olduğu gösterilirken ülke ne kadarda renkli ve hoş gözüküyor değilmi gece kulupleri hoş kıyafetlerle donanmış birsürü insan ve birtakım insanlar sadece bunlara bakarak ''ayy çok geliştik biz yaa ne hoş hala niye bizi avrupa birliğine almıyorlar? '' diyebiliyor komik doğrusu çünkü bu insanlar türkiyenin çok az bir kesimi. Ve zenginlik yada şıklıkla olmuyor birtakım şeyler.

Unutmayalım ki bizim ülkemizde ayağında ayakkabısı olmayan insanlar var işsizlik hadsafada açlık hala çocuk yaşta nişanlandırılanlar para uğruna 50-60 yaşında adamlarla evlendirilen 14 15 yaşında kızlar.

Çok merak ediyorum acaba biz gerçekten nereye gidiyoruz?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

genc arkadaşım, tespitlerin çok güzel ama bu yazdıkların sadece bizim ülkemize özgü olan bir şey değil.bugün bir çok yabancı ülkede bu şeyler yaşanmaktadır.Ama avrupa birliğinin ne olduğunu çok iyi anlayalım ve kulak tan dolma bilgilerle yorum yapmayalım.Ben avrupa birliğine girelim demiyorum ama en azından onların bize uygulayacağı bazı standartları onlara gerek duymadan biz kendi içimiz de oluşturalım ve bu ülkeyi en iyi daha rahat nasıl yaşanılabilir onun mücadelesini verelim. Hep beraber birlik olarak...

senkahveci 
 04.01.2007 11:02
Cevap :
Öncelikle düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.BU konuyu çok iyi biliyorum ,aşırı bilgim var dersem yalan söylemiş olurum.Sadece okulda bize bahsedilen konulardan haberlerden bildiğim kadarıyla yorumlamaya çalıştım.Standartlar konusunda ise kesinlikle haklısınız ama biliyoruzki bizim devletimiz bazı şeyleri illa denetleyen birileri için yapıyor.Maalesef buböyle Birlik olma konusundada size katılıyorum.Herkesin bir an önce bunun bilincine varmasını diliyorum.  08.01.2007 22:08
 

Avrupa 1770 yılından sonra buharı gemilerde ve sanayi makinelerinde kullanmaya başlar, 1800 yılların sonunda da otomobilleri seri üretmeye başlar. Bunların yanında ingiltere'de de sefaletten yine bu tarihlerde bir ekmek uğruna insanlar öldürülebiliyordu. Özetle; Avrupa bu duruma gelebilmek için yaklaşık 230 yıldır ciddi anlamda üretiyor. Gelelim bize, daha yirmi yıl öncesine kadar ihracatımız üç, dört milyar dolardı. Yani bir taraftan üretmiyor diğer taraftan hovardaca tüketiyoruz. Ne zaman teknoloji üretebilirsek işte o zaman, Avrupa Birliği bize bir şey ifade etmeyecek. Gerekte kalmayacak. Bu konuda gençlerimiz olan sizlere çok iş düşecek, bayrağı siz taşıyacaksınız.

Canmehmet 
 03.01.2007 22:26
Cevap :
Sİzede verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Umarım beyrağı çok iyi bir şekilde benliğimizi kaybetmeden ülkemizi daha iyi yerlere getirerek taşırız.  08.01.2007 22:10
 

Biz ülkemizde demokrası ve Cumhuriyet rejiminin gereklerini yerine getiremiyoruz. İmtiyaz, adaletsizlik, hazine talan ve soygunları, adam kayırmalar, partizanlık, magandalık, mafya say sayabildiğin kadar. AB bizi almaması doğal kızamıyorum birçok yasayı bile onların zorlaması ile çıkarmış ama uygulayamamış bir ülke elbet AB nin üyesi olamaz Kriterleri AB için değil halkımız için yapacağız diyen hükümetlerin sözlerini tutmalarını bekliyoruz bu halk bunu hak etmiyor. O günlerin özlemi ile iyi günler dilerim

Ersen Gürpınar 
 03.01.2007 22:14
Cevap :
İnşallah o gün yakındır ve bir an önce gelir ve her konuda standartlarımızın üzerine çıkarız.İnsana değer veren bir ülke oluruz.saygılar...  08.01.2007 22:11
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 7
Toplam yorum
: 19
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 729
Kayıt tarihi
: 29.12.06
 
 

İstanbul doğumluyum. Şu anda bir iletişim lisesinde RTV bölümü 2. sınıf öğrencisiyim. Yaklaşık 2 sen..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster