Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Ayarını Kaçırma

Ayarını Kaçırma
 

Ayarını Kaçırma


Unutmuş gibi durdun belki de anındayım
Batış mıydım ufkunda döktüğüm diller ile
İçmişse serim sözüm el mahkum yanındayım
Yıldızımda ülkerdin söktüğüm eller ile.

Vuslata varır sandım attığım adımları
Başucu şiirimi gözlerinden okurdum
Beraberce içmiştik kattığım tadımları
Kirpik kırpışlarından gergefimi dokurdum.

Ne oldu da kayboldun neydi yüreğin derdi
Nidasız gidişine mazi dalınan serim
Yıldızını kaydırıp dizi nakavtla serdi
Ekimin güneşinde titrer çalınan ferim.

Öyle uzak durarak unutacağım sanma
Yaralıyım demiştin heceleyip beklerken
İnan gurur ederim kaybın olurum yanma
Ayarını kaçırma bana vefa yüklerken.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..