Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '12

 
Kategori
Futbol
 

Aykut Kocaman ve Talebeleri

Aykut Kocaman ve Talebeleri
 

  • Tabii ki Fenerbahçe içinde bir şeyler söylemek icab ediyor.
  • Mesela ben…  Evet ben Aykut Kocaman’ın yerinde olmak istemezdim bu sezon. Sanırım kimse olmak istemezdi. 03 Temmuz 2011 tarihinden itibaren Fenerbahçe merkezli yapılan operasyonda kulübün başkan ve yöneticileri tutuklandı. Birçok as futbolcusu takımdan ayrıldı. Yıllardan beri ilk kez “Hah işte, iyi bir golcü buldu Fenerbahçe” dediğimiz anda Emenike, bavulunu toplayıp Fenerbahçe’de forma bile giymeden Rusya’ya yelken açtı... Yetmedi, bunca olumsuzluğun üzerine birçok futbolcusu sakatlandı. Sezon başını hatırlayın, Fenerbahçe takım dahi kuramaz hale gelmişti.  
  •  
  • 03 Temmuz 2011 tarihinden itibaren Fenerbahçe’nin üzerinde esen gri bulutlar ortada. Buna rağmen Fenerbahçe ligde şampiyonluğa ortak. Hem de hiçbir derdi sorunu olmayan, yeni yönetimini seçmiş, yeni transferler yapmış, teknik direktörünü yenilemiş bir Galatasaray’la finişe ramak kala kafa kafaya şampiyonluğa ortak olmuş. Durumun aldığı hâl karşısında Galatasaray vaheyla kopartıyor, ağlıyor, sızlıyor ama Fenerbahçe 03 Temmuz 2011 tarihinden beri, onca olumsuzluklar içerisinde işini yapmaya çalışıyor. Ve yetmiyor, Fenerbahçe, başına musallat olmuş dertlere rağmen bir de kupada final oynayacak.
  •  
  • Şimdi soralım efendim…
  • Bunca sorun ve sıkıntının Fenerbahçe’nin başında at başı gittiği şu zamanda, Fenerbahçe’nin bulunduğu duruma şapka çıkartmak gerekir mi gerekmez mi?
  •  
  • Evet…
  • Fenerbahçe başarılı olmuştur. Bu sezon şampiyon olsa da olmasa da, Fenerbahçe’nin mücadelesine şapka çıkartmak gerekiyor. Bu sezonki Fenerbahçe’nin mücadelesine tek laf edilebilir mi? Bu mücadeleye herhangi bir şaibe kondurulabilir mi? Fenerbahçe için bu sezon “şike yaptı” denilebilir mi? Bunların hiç birisi denilemez.
  • Fenerbahçe belki sezonu Galatasaray’ın ardından ikinci sırada bitirebilir. Bu durumun bence hiçbir önemi dahi yoktur. Belki Fenerbahçe kupada Bursaspor’a yenilebilir. Bu durumunda hiçbir önemi yoktur bu saatten sonra. Bu sezonun tek bir başarılı takımı vardır, oda Fenerbahçe’dir.  Gerisi teferruattır.
  •  
  • İşte bu sebepten dolayı Aykut Kocaman ve talebelerini dik duruşlarından dolayı, ben kendi adıma tebrik ediyorum.
  •   
  •  
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..