Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
Kitap
 

Aynur Tümen / Goa Yayıncılık

Aynur Tümen / Goa Yayıncılık
 

Kitaptan bahsetmeden önce izin verirseniz önemli bir konuya değinmek istiyorum.

“Özgün olabilmek”

Ne demek?

Kimseyi taklit etmemek, kopya çekmemek, fikir çalmamak, kendi fikir düşünce ve hayal gücüyle yeni bir tarz veya trend yaratabilmek.

Hayat içinde belki de en önemsediğim konulardan biridir özgün olmak.

Bir yazıyı kaleme almadan önce, mümkünse o konuyla ilgili yazı okumamaya çalışırım ki, yazımı yazarken, o yazıdan esinlenmeyim diye.

Ayrıca "özgün olabilmek" kişinin kendine olan saygısının en büyük göstergesidir.

<>>>

Evet, gelelim kitaba…

Okumasanız da olur, maalesef kitap özgün değil !!

Mesela efendim, kitabın 138-139 No.lu sayfalarında,  benim 16 Ekim 2010 tarihinde kaleme aldığım  “Pozitif Düşünmek ve Pozitif Hissedebilmek!” başlıklı yazımı bulabilirsiniz ! (Tek fark yazımın adını değiştirmiş hanımefendi,  şöyle bir başlık koymayı tercih etmiş yazıma “Nasıl mı Polyanna olunur?”)
Yazıma aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz :

http://blog.milliyet.com.tr/pozitif-dusunmek-ve-pozitif-hissedebilmek-/Blog/?BlogNo=269514

Ayrıca yaşam koçu Aynur Tümen hanımefendi, aynı yazıyı, kendi internet sayfasına koyarak, altına da kendi adını yazmış.  (Bu sefer her nedense benim yazımın başlığını aynen kullanmış!)

http://www.aynurtumen.com/2011/11/pozitif-dusunun-ve-pozitif-hissedin/

Aynur Tümen hanımın kendisini de konudan haberdar ettim ve bir mail yazarak durumu anlattım. (Henüz yanıt gelmedi.)

Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim.

Kendiniz olarak sürdüreceğiz, mutlu ve huzurlu bir yaşam dilerim.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..