Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

11 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılık şiirlerim 2010

Ayrılık şiirlerim 2010
 

AYRILIK…

Sensizlik sessizlik öyle ince ve derin bir yerlerde ki içimde

Ellerin saçların dudakların git gözlerin gitme kal dese de

Yüreğim doğruyu ya da yanlışı ayırt edemeyecek bir biçimde

Ayrılık, her adım da kapkaranlık her adım da nefes nefese…

***  

Güneşi yutmuş gibi ateş soluyorum artık hiç ummadığın kadar

Ardımda tek bıraktığım dumanlar, eriyor yürüdüğümüz yollar,

Yaşım çok genç ama gönlüm bir ihtiyar, bak yine ağlattı akşamlar,

Ayrılık, yaktı bitirdi geçen zalim yıllar, simsiyah saçlarım da aklar…

***

Gözlerim ellerim her yerde arıyor, yokluğuna hiç alışamadım

Sanma ki unuttum, ne hasretimi ne çok sevdiğimi sakladım

Acılarım katlandı hasretim bitmedi gözyaşlarımı saklayamadım

Ayrılık, zamansız gelse de yüreğimi dinleyip bırakmamalıydım…

***  

Sensizlik sessizlik öyle ince ve derin bir yerlerde ki içimde

Ellerin saçların dudakların git gözlerin gitme kal dese de

Yüreğim doğruyu ya da yanlışı ayırt edemeyecek bir biçimde

Ayrılık, her adım da kapkaranlık her adım da nefes nefese…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

“AYRILIK” şiirlerim/ Adana 2010 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..