Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '12

 
Kategori
Blog
 

Ayrılmalar üzerine bir araştırma!

Beş yılı tamamlamış kıdemli bir Milliyet Bloger olarak derin bir analiz yapmak istiyorum dostlarım! (süt uykumu kaçırdı da!)

Bir çok reytingi çok arkadaşımız artık yazmıyor !

Çoğuna haber saldım ama Nuh diyor Peygamber demiyorlar! Zaten çoğunun Nuh’un Peygamber olduğundan haberi yok! Ulan diyorum bir tufan olsa da görseler günlerini! Bakalım hangi yüzle gemiye gelecekler!

Yaptığım araştırmalara göre Milliyet Blogdan  belli başlı üç nedenden ötürü ayrılmalar oluyor! (diğer ayrılmalar kategori dışı!)

1. Diğer blogerlere kızanlar!

2. Kendi kendine kızanlar!

3. Editörlere kızanlar!

Diğer blogerlere kızan arkadaşlar sanki kızdığı blogerin buranın asli unsuruymuş kanaatiyle çekip gidiyorlar. Bu yanlıştır!

Papaza kızıp pilav yemeğe benziyor bu! Hem de bulgur!

Kendi kendine kızanlar da yaptıkları işin bireysel bir tepki olduğunu ve böyle tepkilerin örgütsel manada bir şey ifade etmeyeceğini bilmelidirler!

Editörlere kızanlara gelince;

Bunu ben de bir zamanlar yapmıştım!

Ama taktik icabıydı!

“İnce Memet” türü bir tefrika romana başlamıştım ve bayağı okunuyordu ki birden kestim!

Millette bir merak!

“Memet mi öldü yoksa?”

“Ahmet mi öldü acaba?”

Bir gün sabah onda telefonum çaldı!

Baktım editörlerden biri!

“Ahmet Bey geçmiş olsun; hasta olduğunuzu duyduk!”

Yalan!

Ağzımı yokluyor!

Ağzımda gevelemedim!

“Üç yıldır yaz kış, yağmur çamur demeden yazıp çiziyoruz bir güvenilir üye olamadık!” Dedim!

Hemen o an güvenilir oldum!

Bu ve buna benzer taktikler konusunda  yardımcı olabilirim! Mesajla arayabilirsiniz arkadaşlar!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..