Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '13

 
Kategori
Siyaset
 

Ayrımcılık hsatalığına tutulduk

Ayrımcılık hsatalığına tutulduk
 

AYRIMCILIK HASTALIĞINA TUTULDUK


Ayrımcılık hastalığına tutulduk…

Evet bu olay bizde maalesef hastalık haline geldi.Peki hasta olmamızda suçlu kim?

Kendimiz mi, yoksa başkaları mı?  Yani aslında bir sorun olduğunda önce insan kendisinde aramalı problemi? Daha sonrada neden bu duruma getirildiğimiz düşünülmeli.

Ama bunlar derin mevzular herkesin kafası basmaz? İşte kafası basmayanlarda onun bunun lafıyla hareket edip birbirine düşman olanlar olarak karşımıza çıkıyorlar. Ee bizde bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığıyla hareket edemeyiz ki?Çünkü öyle bir mantık yok O yılan er yada geç sana dokunacaktır eee tabi kafası basmayanlar maalesef bunu da düşünemiyorlar. Aşağılamak için söylemiyorum din, dil, ırk, renk, mezhep  ayrımcılığı yapan herkese daha mutlu olabilmemiz açısından söylüyorum. Devletimizin huzuru selameti için söylüyorum.

Yada ben polyannacılıkmı oynuyorum kardeşçe yaşamak die bir şey yok mu?

Türkiye’de ayrımcılığın biri bitse birini başlatırlar asla eşit bir şekilde yaşayamayız. Sürekli birileri bişeylere karşı çıkar ya da birileri yönetimin içine mıçar. Ya da kürt sorunu biter (AH bir umut), ermeni sorunu başlar… Hadi buyur burdan yak.

Sanırım fazla gaza geliyoruz ne dersiniz?

Aga sende büyük bir ışık görüyorum sen tam bir devlet adamı olma modundasın ama önce birkaç tane türk olmayan örneğin kürt, ermeni, alevi, çingene ne bilim bu tarz birilerini öldür adını duyur reklam yap ondan sonra olursun böyle mi kandırılıyor bu insanlar…

Eyy bu fikirlere kanan insanlar ve bu zavallı insanları kandiranlar eğer türk toplumunu seviyorsak böyle işlere kalkışmayız bir, iki kişiyi öldürmekle bir soyu tüketemezsiniz tam tersine o soydan binlerce milyonlarca düşman edinirsiniz hee birde kendinize değil hiçbir suçu olmayan o insanlara karşı içinde ufacık bir nefret olmayan aksine herkesin iyi olması için uğraşan Türklerde var onlarında düşman sahibi olmasına hakkınız yok.

Ben TÜRK’üm. Ne mutlu bana. Ama ayrıca ne mutlu Aslını inkar etmeyen insanlara. Ne mutlu Türkken ermeniyle dost olana komşu olana. Ne Mutlu Dürüst ve Dost insanlara…

Ben Türk’üm ve kendime kürt,ermeni, alevi, hristiyan, zenci  vs. bir insanı kendime düşman istemiyorum bana düşman vermeye kimsenin hakkı yok.. Bunları yapan müslümanım diye dolaşmasın ayrımcılık yapanları peygamber efendimiz( s.a.v) asla sevmez. Mevlana ne demiş ne olursan ol yine gel...

Herşeye rağmen daha güzel daha mutlu ve eşit bir dünya için...! 

 
Toplam blog
: 7
: 508
Kayıt tarihi
: 29.11.12
 
 

Şu an özel bir sektörde grafikle uğraşıyorum. Ama birçok insan gibi asıl yapmak istediğim bu deği..