Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Haber
 

Ayvalık'lı İrfan Kaptan Öldü..

Ayvalık'lı İrfan Kaptan Öldü..
 

...ihtiyar balıkçı...


İrfan Kaptan,benim annemin teyze oğludur. Ben ona "dayı" derdim.Çünkü annemin abisinden farksızdır.
Ayvalık'ta "Akkuş" kayığıyla balıkçılık yapardı. Bu pazar, bu dünyadan göçtü, gitti.Bilmiyorum hangi limana?

Kara avcılıği da yapardı. Ama hayvan itlafı yaptığını görmedim.Bir avdan dönüşünde tavşan getirmişti. Herkes yedi ama ben çocuk aklıyla yememiştim, hala da yemedim. Bu yaştan sonra yemesem de olur. Aç kalırsam başka!

İrfan Kaptan'ın parada pulda gözü yoktu. Kendisi ilkokul mezunu olmasına rağmen, birçok akademisyeni teknesiyle mazot parasına adaları gezdirip balık tutma zevkini sağlamıştır. Eğitimini böylece tamamladı.

Ayvalık'lı İrfan Akkuş vefat etti.
Geçen ramazanda,Ayvalık'ta onlara annemle iftara gitmiştim. Mücella yengem de şahane keşkek yapmıştı. Trafikten 10 dakika geç kaldık. O da orucunu açıp, kahveye gitmiş.

İrfan dayı, keşke çayı evde içseydin de suretini son kez görseydim be!
İrfan Kaptan bir yere gitmek istiyorsa gider! Pusulası kerterizdir.

"Yaşlı kaptan, Aganta Burina Burinata! "

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..