Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
İftar Menüleri
 

İftarlık Bulgur Pilavı

İftarlık Bulgur Pilavı
 

Karıştıran Zerdali...


Aziz kardeşlerim düşündüm, taşındım birazcık da kaşındım. Bu ramazanda en ucuz yollu yemek tarifini şöyle buldum:
Malzeme
1,5 bardak pilavlık bulgur
1 tablet tavuk bulyon
1 kutu domates püresi
2 bardak su
Yarım tatlı kaşığı tuz

Bulguru süzün,
diğer malzemeyi karıştıın
Korkmayın, iyice karıştırın.
Bulguru dökün, suyunu çekene kadder bekleyin.
Oldu mu?

Olmadıysa 5 dakka dinlenmeye bırakın.
Yanına da bir kase yoğurt!..
Dadından yinmez, tarifi de benden sizze bedaavee...


"Ramazan geldi, hoş geldi. Baklava tepsisi boş geldi"
Laf-ı güzafını ciddiye almasanız bile, bendeniz cennetkuşunun bulgur tarifini lütfen dikkate alınız!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..