Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

Azat Et

Azat Et
 

gözümde çağlayan ahu-zarımı
sakladım göstermedim kimseye
bir ben bildim kalbimdeki firağı
uzaktın, göçmendi yüzün bende

yalanlar söyledin bu aşk üstüne
güz döküldü tükettiğin düşlere
gel de sök şimdi yüreğime çakılan bu hazanı

senden sonra elem açtım her günün fecrinde
gün yüzü göstermedin ki bir gün bu tende
kendi ellerimle gece yaktım kendimde
yeminler nerede, hani sözlerin nerde

bulanık suya at gölgeni benim yönümde
ölüm gibi soğuksun artık bende
ki, bakamazsın aydınlık yüzün ile
ses olma istemem gece hatimlerime

sarmasın zaman seni bir daha geriye
deli rüzgâr ile gelmiş idin / öyle git yine
vefan nerede o büyük sevgin nerde
unutmam diyen dillerin yansın kor ateşlerde

güzü öpsün dudakların, uzak dur benden
kaldır hükmü yeter, azat et beni senden

azat et azat et azat et

Hâdiye Kaptan

c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....