Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Azıcık Aşım Ağrısız Başım

Azıcık Aşım Ağrısız Başım
 

Salih Arıkan kitap okurken


Okulu bitirir işe başlarsın. Ne o daha evlenmiyor musun? Yâ da ufukta bir şey varmı daha birini bulamadın mı evlilik zamanı gelmedi mi gibi sosyal mesajlar hayatımızda çok yer kaplar.

Elbette ruh ikizimizi bulunca tabiki evlenmek lazım. Ama sadece zamanı geldi yâda eyvah ben zamanı kaçırıyor muyum gibi saçma gerekçelerle hayatımızı da karartmamalıyız.

Ali Şeriatı'nın insanın dört zindanı diye bir kitabı var. İnsanın hayatında dört zindanı vardır. Tarih toplum benlik ve doğa. Neyse siz kitabı okuyun. Yani toplumu es geçmeyelim evet. Ama toplum istiyor diye derin acılara saplanıp kalmayalım.

Neyse şimdi ben özgür mutluyum. Akşam olur kör olası nerede kaldın yine hangi kadına takıldın diyen yok tuz bez ve benzeri şikâyetler yok. Bazen akşamları biraz konuşmak istiyor insan zaten kış dönemi de başlıyor. Sohbetler konferanslar faaliyetler derken hayat gelip geçecek. E bu durum doğrumu belki değil. Sırf evlenmek için yanlış bir kişiyle mutsuz olmaktansa tek başına mutlu olmayı tercih ediyorum.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..