Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Baba hadi sen topla

Baba hadi sen topla
 

Çınar


Ah bu çocuklar yok mu? Biz büyükleri nasıl yola getireceklerini çok iyi biliyorlar. Küçük afacanlar ne numaralar yapıyorlar, kırk takla atıyorlar bizi kandırmak için.

Arkadaşlarım ve yakın akrabalarım ile yaptığım konuşmalardan da herkesin aynı fikirde olduğunu söyleyebilirim.

Bizim ufaklığın en büyük zevklerinden biri oyuncak sepetini boşaltmak, fakat derdi bu oyuncaklarla oynamak değil sepetin içine girip oyun oynamak. Oyuncakları sadece evi dağıtmak için kullanır. Belirli bir kaç oyuncağın dışında hiç birine elini sürmez.

Çınar'a oyuncakları toplatmak için hadi oyuncak toplama yarışı yapalım derim ve bir şekilde her nekadar oyuncakların büyük bir kısmını ben toplasamda az da olsa Çınar da oyuncaklarını toplar ama kısa bir süre sonra oyun olsun diye tekrar gözümün içine baka baka hooooop bütün oyuncakları yere boşaltır.

Olsun ama sonuçta oyuncakları topladımı toplamadı mı? diye kendimi avuturum çoğu zaman.

Hafta sonu yine aynı şekilde tüm oyuncaklarını dağıttı. Bir süre oynadıktan sonra uyku saati de gelmeye başlayınca babası hadi oğlum gel beraber oyuncakları toplayalım dedi.


Çınar, önce kanepenin üstüne çıktı ve oturdu. Ayaklarını uzatıp televizyon izlemeye başladı ve ne dese beğenirsiniz?

Hadi baba, sen topla oyuncakları ben seni izliyorum. :))))

Eşim ile yüz yüze bakakaldık. Yuh dedim. Bu nasıl bir laftır oğlum, seni uyanık seni derken öpermisin, koklarmısın kızarmısın ne yaparsınız soruyorum?

Eşim bu laf karşısında ne yapsın kendisi topladı oyuncakları.

Çocuk Çınar mı? yoksa biz mi? çözemedim doğrusu :)))

Aman varsın toplamasın oyuncakları diyoruz, bizim yüzümüsü güldürdü ya yeter bize bu kadarı.

Çocuklarınızla birlikte keyifli oyunlar oynamanız dileğimle...

Sevgilerimle...



 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..