Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '07

 
Kategori
Anılar
 

Babacığım çok sağol!!

Babacığım çok sağol!!
 

Nostaljik birşeyler yazmak istedim bugün.Ben 80'li yılların çocuğuydum.Benim gibi olanlar bir de eskiler bilir, yazlık sinemaları.Çocukken beni babam Erdek'e götürürdü. Gündüz denize girip, akşam da eğer o gece yazlık sinema varsa oraya giderdik.

Hatırlıyorum da ne kadar severdim o sinemaları, aile filmleri olurdu zaten şimdiki gibi sözde aile filmi söyleyip, içinde çok fazla cinsel temanın bulunduğu filmler değildi. Bu anlattığımı bilen bilir.Elvan gazozumu alıp, çekirdek çıtlatıp, bazen de filmin sonuna doğru uyuyakaldığım zamanları çok özlüyorum.

O nostaljiyi unutamam.İyi ki yaşamışım diyorum.Sağol babacığım..

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 14
: 6917
Kayıt tarihi
: 14.04.07
 
 

31 yaşındayım, bekarım. Eğitim alanında çalışıyorum. Yaklaşık 10 yıldır eğitim sektöründeyim. Öğr..