Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Babalar günü

Babalar günü
 

Bilirsiniz ben şablon konulara fazla takılmıyorum. Daha farklı ve seyrek yazılar hoşuma gidiyor. Ancak bir baba olarak bugünü yazmadan geçiremeyeceğim.
Bu duyguyu sekiz sene önce bir mart akşamı tatmıştım. İnanın çok güzeldi. İlk kızım balık burcu olmasından sanırım, öylesine iyi huylu, uslu ve kendine yeten bir kızdı ki, nazar deyecek diye korkuyorduk. Altı sene sonra ikinci kızımız aralık akşamı aramıza katıldı. İkincisi ilkine nazaran daha hareketli, yaramaz ve karıştırıcı idi. İki kızımda bana babalık duygusunu doyasıya yaşatıyorlar. Çok güzel duygu.
Ama ne var ki herşeyin bir karşılığı var. Evlat sevgisi, kendinizden birşeyleri vermenizi gerektiriyor. Hem de fazlasıyla. Bir süre özel zevklerinizden uzaklaşıyorsunuz, eşinizle tartışa biliyorsunuz, tatillerinizi bile onlara odaklıyorsunuz. Ev yaşantısı onlara göre ayarlanıyor. Ta ki büyüyene kadar. O vakit de sizin yaşınız ilerlemiş oluyor. Sağlık ve afiyetiniz yerinde ise sorun yok. Hayata devam.

Kızlarıma ne kadar kızsamda, onlarsız bir hayat yavan olur herhalde. Doğanın kanunu bu, evlat sevgisi bu kadar yoğun olmasa kimse bu sıkıntılara katlanıp çocuk yetiştirmez. Bir doktorun dediği gibi çocuk yetiştirmek, mermerde çiçek yetiştirmeye benzer.

Bütün babaların gününü kutluyorum



 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..