Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Babama göre ben safmışım

Çünkü peşime biri takılsa onla tanışırmışım.
Çünkü zekamı hayata geçiremiyormuşum.
Mesele evimde internetim olsa sabaha kadar chatleşirmişim.

Saçlarımın kabarık olması genetik değil benim suçummuş.
Bana uygun hiç kimse yokmuş.
Gittiğim yeri 3 günde kokuturmuşum.

Hiç öğretmene benzer halim yokmuş.
Başarılı olmam 30 seneme bedelmiş.

Kendimi ifade etmem, ve bunu dolunca bağırarak yapmam köpeklikmiş.
Hep yanlış anlarmışım kötü bilirmişim.

Erkeklerle pek sohbet etmemeliymişim.
Örneğin arabanın önüne binmemeliymişim.
Arabanın önüne binmek ile arkasına binmek arasında namus farkı varmış.

Gece dışarı çıkmamalıymışım.
Onla bunla görülmemeliymişim.

Gece 11 de uyuyup sabah 6 da kalkmalıymışım.
Herkesle uyumlu ve istenen beklenen bir bekar bayan olmalıymışım.

Of baba of.

 
Toplam blog
: 3
: 727
Kayıt tarihi
: 07.07.08
 
 

Aslında kafamın içinde kim olduğuma dair ön bilgiler hayatın sert yüzü ve başarısızlıklarımdan dolay..