Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bahar geliyorrr...

Bahar geliyorrr...
 

ARDA NIN SU KEYFİ


Artık bahar geliyor, gözümüz aydın!
Evet anneler, çocukları evde tutana bravo. Arda cık şu hasta hali ile bile dışarıya çıkmak için fırsat kolluyor, gerçi bizimde öğle değil mi? Hemen güneşi görsek dışarı atıyoruz kendimizi içimiz çoşuyor.

Arda parkı görüyor gitcem diye tutturuyor, oğlum hastasın iyileş öyle diyorum yok, ama iş yemeğe gelince hasta oluyor, bu çocuklar gerçekten süperrrr.
Arda yı dün kontrole götürdük, bu aralar moda olan rota virüsünden korktum ama allahtan değilmiş biraz boğazlarını üşütmüş ilaçlarla geçecek.
Arkadaşlar gerçekten çok dikkat etmek lazım, özellikle küçük çocuklar ve beklerde hastalıklar daha kolay ortaya çıkıyor.

Arda şu anda 22 aylık ve anne sütünü bırakalı 10 gün oldu ve arkasından rahatsızlandı, anne sütünün koruyucu faktör olduğunu biliyordum zaten ve bir kez daha şahit oldum .

Anne sütünü bıraktırmak için kafamda çok planlar vardı ve Arda anne sütüne çok düşkündü fakat bu planların hiçbirine gerek kalmadan oğluşum kendiliğinden istemedi yani herşey tam 2-3 dak. içinde oldu nasıl olduğunu anlamadım, çokta iyi oldu aslında kendisinin isteyerek bırakması, ama şimdi bizim sorunumuz normal sütü almaması bi şekilde ona alıştırmam gerek. Meyveli sütleri bir heves alıyorum bir yudum içiyor sonra püfletiyor, normal sütü zaten ağzımıza bile koymuyoruz ah bu çocuklar ah!

Bütün annelere ve anne adaylarına sevgiler...
 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..