Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Bahar

Bahar
 

ağaçlar çiçek açtı
kuşlar cıvıl cıvıl
her yere
bahar geldi
benim içimde
hâlâ kış var
bana da bir
bahar gelse.
güneş
ısıtmaya başladı
denize girenler
bile var
ortalık yemyeşil
oldu
benim içimde
hâlâ
soğukluk var
bahar beni de
bir ısıtsa.
gemiler
limana yaklaşıyor
her yerde
festivaller
âşıklar elele dolaşıyor
içimde bir
sıkıntı var
bahar bir de
bana selâm verse.
ellerinde
çocukların bayraklar
gençlerin
güller ve karanfiller
yaşlıların şapkalar
bayrama gidiyorlar
benimse içimde
bir durgunluk var
şu bahar
bir de beni
görse.
 
Toplam blog
: 137
: 158
Kayıt tarihi
: 09.03.14
 
 

1958 yılında Söke'de doğdum. Esnaf çocuğu olarak ilk, orta ve lise eğitimimi Aydın ili Söke ilçes..